;
coinex

نگاهی نزدیک به گوشی‌های جدید شرکت ZTE؛ ارزان قیمت اما زیبا

شرکت چینی ZTE در جریان نمایشگاه MWC 2017 از دو گوشی هوشمند میان‌رده جدید از سری بلید V8 رونمایی کرده است. موبایل‌های جدید ZTE زیبا و نسبتا قدرتمند هستند.
شرکت چینی ZTE در نمایشگاه MWC 2017 از دو گوشی جدید با نام‌های Blade V8 Mini و Blade V8 Lite رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به جدیدترین گوشی‌های شرکت زد تی ای نگاهی داشته باشیم.

شرکت چینی زد تی ای یکی از فعالان بزرگ صنعت موبایل در کشور چین است که در این چند ماه اخیر توانسته است با گوشی‌های جدید و متفاوت خود، نگاه کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. این شرکت در جریان نمایشگاه CES 2017 از یک گوشی قدرتمند و خوش قیمت با نام  زد تی ای Blade V8 Pro رونمایی کرد و حالا دو موبایل جدید از سری بلید V8 با نام‌های Blade V8 Mini و Blade V8 Lite به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل معرفی شدند.

در ادامه به مشخصات سخت افزاری و تصاویر این موبایل‌های جدید از شرکت زد تی ای نگاهی نزدیک خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

گوشی ZTE Blade V8 Mini

شرکت چینی ZTE در جریان نمایشگاه MWC 2017 از دو گوشی هوشمند میان‌رده جدید از سری بلید V8 رونمایی کرده است. موبایل‌های جدید ZTE زیبا و نسبتا قدرتمند هستند.

گوشی هوشمند زد تی ای Blade V8 Mini یک نسخه کامپکت از گوشی زد تی ای بلید وی 8 پرو است. این گوشی هوشمند دارای ظاهری زیبا و نسبتا مشابه با سری نکسوس است که به سخت افزار نسبتا قدرتمندی مجهز شده و باعث شده یک موبایل مناسب برای استفاده روزمره محسوب شود که برای دوست‌داران عکاسی نیز بسیار مناسب است.

از جمله مشخصات سخت افزاری این گوشی باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 435 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.0 تا 8.0 و قابلیت فوکوس مجدد پس از تصویربرداری، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه با فوکوس ثابت، باتری 2800 میلی‌آمپری ساعتی، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی ZTE Blade V8 Mini  منتشر نشده است؛ اما طبق روال عرضه شرکت زد تی ای باید گفت که این محصول نیز همچون سایر گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط این شرکت نام دار چینی، دارای قیمتی رقابتی خواهد بود و طبق اعلام این کمپانی قرار است در کشورهای آسیا، اقیانوسیه و اروپا در اوایل بهار سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

گوشی ZTE Blade V8 Lite

شرکت چینی ZTE در جریان نمایشگاه MWC 2017 از دو گوشی هوشمند میان‌رده جدید از سری بلید V8 رونمایی کرده است. موبایل‌های جدید ZTE زیبا و نسبتا قدرتمند هستند.

گوشی زد تی ای Blade V8 Lite یک نسخه ضعیفتر و پایین‌رده؛ اما با ظاهری زیبا و جذاب محسوب می‌شود که خرید آن برای یک گوشی به عنوان گوشی دوم یا جایگزین پیشنهاد می‌شود.

از جمله مشخصات سخت افزاری این گوشی باید به پردازنده هشت مدیاتک MT6750، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فابلیت فوکوس اتوماتیک، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2500 میلی‌آمپری ساعتی، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت. هنوز اطلاعاتی از قیمت این گوشی هوشمند در دسترس نیست

در هر صورت گوشی‌های جدید و خوش قیمت شرکت زد تی ای، انتخابی مناسب برای خرید یک گوشی اقتصادی و مناسب برای امور روزانه هستند و باید در آینده‌ای نزدیک منتظر ورود این گوشی‌های جدید به بازار ایران باشیم. لازم به ذکر است که ZTE در جریان این نمایشگاه از یک موبایل پایین‌رده و متفاوت نیز با نام نوبیا N1 نسخه لایت نیز رونمایی کرده است که می‌توانید خبر مربوط به آن را در سایت تکرا بخوانید.

.

منبع: CNET

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر