;
coinex

خبر ساخت فیلمی از سری بازی های محبوب Metal Gear Solid تایید شد

خبر ساخت فیلم Metal Gear Solid به واقعیت پیوست

ساخت فیلم Metal Gear Solid واقعیت دارد. آقای جوردن رابرت (Jordan Vogt-Roberts) کارگردان این فیلم به وب سایت کلایدر گفت:

 فیلم Metal Gear Solid برای من مهمترین امتیاز در کل سیاره زمین خواهد بود.

جوردن رابرت، از خالق Metal Gear که همان آقای هیدئو کوجیما است، بسیار تقدیر کرده بود. رابرت گفت که این یک کار ویژه و هوشمندانه بود. وی ملاقات اخیر خود با وی را به عنوان یک رویا توصیف نمود. وی در پاسخ به تولید و نحوه اجرای فیلم این بازی گفت:

در حال حاضر ما در حال کار بر روی فیلم نامه هستیم. این پروژه ای است که من با چنگ و دندان برای بهتر بودنش تلاش خواهم کرد؛ زیرا این پروژه براحتی می تواند جذابیتش را از دست دهد و برای استودیوی ما راحت است که این فیلم را شبیه فیلم G.I. Joe بسازیم، یا اینکه طوری برنامه ریزی شود که شبیه فیلم Mission: Impossible شود، یا اینکه تلاشمان بر این باشد که این اثر شبیه هیچ فیلم دیگری نباشد.

آقای رابرت گفت:

Metal Gear Solid در نوع خود بهترین و منحصر بفرد است؛ برخلاف کتاب های مصور یا کامیک که ده ها نویسنده دارند، داستان این فیلم فقط و فقط توسط یک نفر نوشته می شود که او کسی جز کوجیما نخواهد بود.

همچنین افزود:

من فکر می کنم که این یک فیلم بزرگ و باور نکردنی خواهد بود؛ اما احتیاج است که ساخت این فیلم طوری انجام شود که در خور Metal Gear باشد و باعث غرور و افتخار شود، زیرا که این یک کار کلاسیک است و ریشه اش نه تنها به بازی Metal Gear بر می گردد، بلکه در رسانه هم دارای افتخارات زیادی است.

آقای رابرت گفت که این فیلم دارای درجه بندی سنی است، به گونه ای که دیدن این فیلم برای افراد زیر 13 سال مجاز نبوده، و همچنین نوجوانان زیر 17 سال باید این فیلم را همرا پدر یا مادرشان ببینند.

او گفت:

برخی صحنه های خشونت آمیز در این فیلم وجود دارد؛ اما من نیازی نمیبینم که از این صحنه های خشن به عنوان عنصر اصلی فیلم استفاده کنیم، به نظر من لحن و صدا، به گونه ای که بتوان به وسیله آن خشونت شخصیت اصلی را نشان داد، کافی است و ما به این فکر هستیم که بهترین حالت از آن را ارائه کنیم.

این ها چند نمونه از نکاتی بود که جوردن رابرت در مورد Metal Gear به ما گفت. او در مورد ساخت این فیلم به بهترین نحو و با اشتیاق بسیار صحبت می کرد.

فیلم Metal Gear بیش از یک دهه است که در مرحله طراحی و پیش تولید قرار دارد. بازی بعدی این سری Metal Gear Survive نام داشته و این نسخه اولین قسمت این بازی است که پس از ترک کوجیما و فعالیت در استودیوی شخصی خود ساخته می گردد.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر