;
coinex

مدل 128 گیگابایتی آیفون SE احتمالا در رویداد ماه مارس اپل معرفی می‌شود

مدل 128 گیگابایتی آیفون SE

همانطور که می‌دانید شرکت اپل قرار است که در ماه جاری میلادی رویداد اختصاصی خود را برگزار کند. حال شایعه شده که اپل در طی برگزاری این رویداد از مدل جدید دستگاه 4 اینچی آیفون SE رونمایی می‌کند. البته شایعات گذشته اعلام کرده بودند که در سال جاری میلادی خبری از نسخه جدید SE نیست؛ اما اخیرا اعلام شده که مدل 128 گیگابایتی آیفون SE در رویداد ماه مارس اپل رونمایی می‌شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است موجودی شرکت اپل از آیفون SE رو به پایان است و شاید هم هیچ دستگاهی از این آیفون 4 اینچی در انبار اپل وجود نداشته باشد. در طی هفته گذشته هم خبری منتشر شد که در آن اعلام شده بود، آیفون جدید SE در رویداد ماه سپتامبر این شرکت در کنار مدل‌های پرچمدار حضور ندارد. همچنین در ادامه این شایعات گفته شده که اپل گزینه‌های حافظه ذخیره سازی را به روزرسانی می‌کند. در حال حاضر مدل‌های 16 و 64 گیگابایتی آیفون SE در بازار جهانی وجود دارد و به احتمال بسیار زیاد مدل 128 گیگابایتی آیفون SE در کنار آیفون 32 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

به هر حال شرکت اپل تمرکز عمده رویداد ماه مارس خود را روی آیفون SE نگذاشته است، انتظار می‌رود که آیپد پرو 10.5 اینچی و همچنین مدل قرمز رنگ آیفون 7 در این رویداد معرفی شوند.

آنطور که پیدا است آیفون 4 اینچی جدید به‌روزرسانی می‌شود و به پردازنده جدید A9 و همچنین قابلیت ضبط فیلم‌های 4K مجهز خواهد شد. گوشی هوشمند آیفون SE در اصل یک دستگاه مقرون به صرفه از برند اپل است، مدل 16 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 400 دلار و مدل 64 گیگابایتی آن با قیمت 500 دلار روانه بازار شدند. البته اپل تخفیف ویژه‌ 50 دلاری را برای مدل 64 گیگابایتی در نظر گرفت و اکنون قیمت این دستگاه 450 دلار است.

بدون شک مدل 128 گیگابایتی آیفون SE برای طرفداران این دستگاه جذاب خواهد بود حتی اگر به‌روزرسانی ویژه‌ای در آن وجود نداشته باشد. اعلام شده که مدل‌های جدید 4 اینچی از تری دی تاچ پشتیبانی نمی‌کند و به سنسور جدید اثر انگشت مجهز نیست.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر