;
coinex

نگاهی نزدیک به گوشی هواوی پی 10 پلاس

گوشی هواوی پی 10 پلاس

گوشی هواوی پی 10 پلاس پرچمدار جدید هواوی در کنگره جهانی موبایل 2017 با قابلیت‌های جدیدش توجه زیادی به خود جلب کرده‌ است، در ادامه با تکرا همراه باشید.

زمانی که یک کمپانی گوشی هوشمند می‌سازد، خیلی راحت می‌تواند راه پیشرفت خود را پیدا کرده و با پیاده سازی ویژگی‌ها و طراحی‌های جالب و جدید از سایر رقبای خود سبقت بگیرد. یک زمان کمپانی می‌خواهد اولین گوشی با صفحه نمایش فوق گسترده 18:9 را داشته باشد یا می‌خواهد اولین تولید کننده گوشی هوشمندی باشد که قابلیت فیلم برداری به صورت حرکت آهسته که 1000 فریم در هر ثانیه نیاز دارد را داشته باشد. زمانی از همه این موارد اطمینان حاصل می‌شود که به صورت ساده بتوان گفت: یک طراحی هوشمندانه، استفاده از آخرین سخت افزارها در ساخت و اجرای یک سیستم نرم افزاری که طبقه بندی جالب از قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، باعث پیشرفت گوشی شده است.

حال به نظر شما این روش خوبی برای ساخت یک گوشی نیست؟ البته که هست، درحالی که می‌توان به سادگی با ارائه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید از سایرین پیشی گرفت، ما نیز قدردان گوشی خواهیم بود که نخواسته تلاش بیش از حدی برای قرار گرفتن در کانون توجه انجام دهد.

درمیان تمامی پرچمدارانی که امسال در کنگره جهانی موبایل حضور داشتند، مسلما گوشی‌های هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس این شرایط را دارا بودند. اگرچه که این دو گوشی تکراری هستند، اما خب برپایه های استوار پی 9 و پی 9 پلاس ساخته شده‌اند.

در مقایسه با گوشی‌های سال گذشته، مدل‌های 2017 پیشرفت‌های هوشمندانه‌ای داشته‌اند. ما تا کنون مطالب مختصر و مفیدی درباره مشخصات این گوشی‌ها و همچنین آزمایش‌ها و بررسی‌های انجام شده برروی آن هارا در اختیار شما گذاشته‌ایم. هرچند تعاملات اولیه ما بیشتر پیرامون پی 10 بوده است، اما درست نیست که درباره صفحه نمایش 5.5 اینچی گوشی هواوی پی 10 پلاس صحبت نکنیم.

تفاوت میان هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس چندان نیست، برروی هردو گوشی یک پردازنده مشابه قرار گرفته، همچنین دارای حافظه داخلی و طراحی مشابه ای هستند. این دو گوشی از یک بدنه نازک 7 میلی‌متری هموار و خوش دست در انواع رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند. حتی قیمت این دو نیز تفاوت زیادی ندارد، تفاوت آن‌ها تنها 50 یورو است.

اگر کمی با دقت نگاه کرده باشید، حتماً متوجه تفاوت‌های آن‌ها شده‌اید، لبه یکی از آن‌ها کمی بزرگتر است، همچنین صفحه نمایش پی 10 پلاس دارای وضوح بالاتری است و از یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند، در این گوشی پیشرفت‌های ظریف بیشتری وجود دارد، مثل دیافراگم عریض‌تر f1/8 دوربین که باعث بهبود عملکرد دوربین در نور کم می‌شود.

همه این‌ها باعث می‌شود که کاربران بیشتری برای خرید گوشی هواوی پی 10 پلاس وسوسه شوند، البته تا زمانی که متوجه بزرگتر بودن صفحه نمایش پی 10 پلاس نشوید، نمی‌توانید تفاوتی را میان این دو مشاهده کنید. در آینده بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تری از پی 10 و پی 10 پلاس را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر