;
coinex

آیا دستیار شخصی Google Assistant برای دستگاه‌های iOS منتشر می‌شود؟

دستیار شخصی Google Assistant

اگر اخبار امروز تکرا را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که قرار است دستیار شخصی Google Assistant به زودی در میلیون‌ها گوشی هوشمند اندرویدی در دسترس قرار گیرد. بهترین حالت این است که شرکت گوگل به صورت گسترده‌تری دستیار شخصی خود را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کند، حال سوال اینجاست که آیا دستیار شخصی Google Assistant برای دستگاه‌های iOS منتشر می‌شود یا خیر؟ در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به این مسئله داشته باشیم.

در این رابطه اخبار خوب و بدی وجود دارد. خبر بد این است که شرکت گوگل هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که دستیار هوشمند خود را برای دستگاه‌های iOS منتشر می‌کند و خبر خوب این است که گوگل هنوز ایده عرضه آن را فراموشن نکرده است. باتوجه به آخرین خبری که در Geekster منتشر شده، این احتمال وجود دارد که دستیار شخصی Google Assistant در آینده برای سیستم عامل iOS از راه برسد.

مدیر تولید گوگل در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 اعلام کرد که فعلا خبری درباره وجود Google Assistant در سیستم عامل iOS نیست و هنوز هم این پرونده بسته نشده است. آنطور که پیدا است فلسفه عمومی گوگل درباره Assistant این است که در دسترس بسیاری از کاربران قرار گیرد.

باتوجه به اینکه تقریبا بسیاری از برنامه‌های کاربردی گوگل حتی Google Now برای سیستم عامل iOS منتشر شده است، انتظار می‌رود که داستان دستیار هوشمند گوگل هم پایان خوبی داشته باشد و در نهایت برای سیستم عامل اپلی‌ها هم منتشر شود. البته هنوز اعلامیه‌های رسمی در این باره منتشر نشده است، به هر حال شرکت گوگل مانند همیشه به بهترین شکل ممکن عمل خواهد کرد و اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره برنامه آینده دستیار شخصی Google Assistant باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا گوگل این دستیار هوشمند را برای iOS منتشر می‌کند یا خیر؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر