;
coinex

بازبینی و نقدی مختصر بر بازی For Honor از دیدگاه منتقدین

بازبینی و نقدی مختصر بر بازی For Honor از دیدگاه منتقدین

بازی جدید شرکت Ubisoft یک بازی مبارزه ای و قرون وسطایی است. بازبینی هایی در برخی وبسایت ها در مورد این بازی وجود دارد که بسیار قابل توجه است. متاسفانه این بازی دارای برخی مشکلاتی است که بنظر می رسد در نسخه بتای (beta) آن نیز برطرف نشده است.

سایت GameSpot در حال بررسی کامل این بازی بوده و به گفته این سایت، بازبینی نهایی بعد از بررسی بسیار دقیق مکانیزم های مبارزه تعبیه شده در بازی، منتشر خواهد شد. تا آن موقع، مرور و بررسی اجمالی بر روی این بازی صورت گرفته که در ادامه آمده است.

  • بازی: برای افتخار (For Honor)
  • توسعه دهنده: Ubisoft
  • دستگاه: PS4، Xbox One، PC
  • تاریخ انتشار: 14 فوریه (26 بهمن)
  • قیمت: 60 دلار آمریکایی / 45 یورو / 100 دلار استرالیایی

GameSpot با امتیاز 8/10

“بعد از تکه تکه کردن دشمنان بیشمار، برخی جنبه های مبارزه در این بازی برای ما مشهود می شود: نظمی بنیادی و اساسی در بازی نهفته بوده و همچنین برخی محدودیت هایی نیز برای  شما در حین بازی ایجاد شده است که باعث می شود شما راه مبارزه خود را در حین یک درگیری (درگیری نزدیک با دشمن) عوض کنید، که این چندان جالب نیست.

با توجه به لحظات حساسی که در این بازی وجود دارد، کنار گذاشتن و بازی نکردن این نوع بازی بسیار دشوار است که این نشان از جذابیت بازی دارد. مبارزات آهسته و همینطور کاستی و نقصی که در داستان بازی است ممکن است تمایل بازی کنندگان را برای پذیرفتن برخی پیشنهادات از بین ببرد؛ پیشنهاداتی که به افراد در ازای انجام کاری داده می شود، که در واقع همان ماموریت فرعی است. به هر حال این بازی، برای افرادی که به بخش چند نفره بازی توجه می کنند و در چند سال گذشته بازی هایی را هم به این سبک و سیاق انجام داده اند، جذاب است و مشکلی ندارد”.

IGN بدون هیچ امتیازی (در حال بازبینی)

“بازی For Honor یک بازی منحصر بفرد است. این بازی یک نمونه جنگی تن به تن بوده که عمق لذت بازی های مبارزه ای، در این بازی که به صورت سوم شخص است را در اختیار بازیکن قرار می دهد. (بازی سوم شخص بازی است که بازی ‌کننده تمام محیط بازی چه شخصیت بازی چه محیط بازی را بر خلاف سبک بازی اول شخص می‌تواند ببیند).

For Honor با توجه به اهدافی که در آن ایجاد شده است، می توان بازی را به صورت آنلاین و آن هم گروهی پیش برد. با توجه به 40 ساعتی که من صرف آزمایش و تست نسخه های آلفا و بتای آن کردم، این را باید بگویم که سیستم جنگاوری و مبارزه ای این بازی بسیار کامل بوده و یکی از منعطف ترین و روان ترین بازی های مبارزه ای (مبارزه از نزدیک یا تن به تن) بوده است که من تجربه کردم”. —Brandin Tyrrel

PC Gamer با امتیاز 74/100

“فارغ از مبارزه کردن، For Honor نوعی بازی است که بی دلیل معروف شده است. طراحی های بسیار کسل کننده ای در بازی وجود دارد، سبک مبارزات آن بسیار قدیمی است؛ این درحالی است که در فروشگاه ها جا خوش کرده و در حال بدست آوردن پول بی زبان مردم دنیا است. این بازی دارای منو های بسیار گیج کننده است که حتی شما باید قبل از شروع بازی، یک بار با همین منو ها کشتی بگیرید!

همین طور که به جلو حرکت می کنید اگر هم یک بازیکن بسیار حرفه ای و سر سخت باشید، باز هم مهارت شما به چالش کشیده می شود که این میتواند برای کم تجربه ها کمی ناخوشایند باشد. علی رقم این مباحث، این یک بازی بسیار غنی و فنی مبارزه ای است که قسمت های مخفی بسیار زیادی در آن است که حس کنجکاوی و اکتشافی شما را محک خواهد زد”.

Eurogamer با امتیاز Recommended (توصیه شده)

“For Honor یک بازی دفاعی است که مهارت بسیار بالایی را می طلبد، صرف نظر از تفاوت هایی که میان شخصیت های بازی وجود دارد، اغلب بهترین و امن ترین رویکرد در بازی این است که اجازه دهید اول شخصی دیگر به سمت دشمن حمله ور شود، سپس شما می توانید انتخاب کنید که از مبارزه صرف نظر کنید و دوستتان را با دشمن به حال خود بگذارید و یا یک مبارزه خونین بار با دشمن خود به راه بیندازید. اگر در میدان جنگ پیروز نشدید، به هر حال به یاد داشته باشید که این یک شروع خونین بار است. با وجود ویژگی های به هم ریخته این بازی، هیچ چیز دیگری مثل یک شکست شکوه مندانه در حین این بازی، لذت بخش نیست”.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر