;
coinex

اپلیکیشن گوگل پلی در پیشنهاد بازی های جذاب ماهرتر خواهد شد.

اپلیکیشن گوگل پلیاپلیکیشن گوگل پلی که یکی از مکان‌های مورد علاقه گیمرهای دستگاه‌های اندرویدی برای دانلود بازی‌های مختلف است دست به اقدام جالبی زده است به‌زودی بازی‌های محبوب کاربران با وسواس بیشتری انتخاب‌شده و به نمایش درمی‌آید. در ادامه با تکرا همراه باشید.

پیدا کردن بازی مناسبی که به سلیقه و علاقه شما بیاید با توجه به حجم بسیار زیادی از بازی‌هایی که در گوگل پلی موجود هستند، کار سختی به حساب می‌آید و مشکل شما با توجه به فرمت نمایش برنامه‌ها در اپلیکیشن گوگل پلی دو چندان خواهد شد؛ زیرا برنامه‌ها بر اساس نام و تعداد دفعات دانلود نمایش داده می‌شوند. این مشکل به زودی تغییر خواهد کرد. گوگل اعلام کرده است که با این تغییر در الگوریتم چینش، که از این پس به جای دفعات دانلود بر اساس مجذوب شدن کاربران خواهد بود، بازی‌های جالب بیشتری در معرض دید قرار می‌گیرند.

این تغییر باعث می‌شود بازی‌های با کیفیت، اما کمتر شناخته‌شده بیشتری در صفحه‌های اصلی گوگل پلی پدیدار شوند. همچنین به کم کردن آمار ” دانلودهای تقلبی “، که سازندگان برنامه‌ها با دست کاری در عدد دانلود سعی در گرفتن درجه بالاتر در اپلیکیشن گوگل پلی می‌کنند، کمک می‌کند.

به علاوه، گوگل ویژگی ” ویرایش صفحات ” جدیدی را نیز اضافه خواهد کرد که در آن بازی‌های با کیفیت با ادیتور های گوگل پلی مشخص و معرفی می‌شوند. این ویژگی این اجازه را به کاربران می‌دهد تا ژانرهای مختلف را جستجو کرده، ژانر مورد علاقه خود را پیدا کنند و نظرات افراد دیگر و ویراشگرها را نیز درباره آن بخوانند.

طبق گفته کمپانی، ویژگی ویرایش صفحات در اواخر همین ماه به گوگل پلی افزوده می‌شود. در خصوص زمان تغییر الگوریتم چینش صفحات، اطلاعات دقیقی در دست نیست اما گوگل ادعا کرده که شروع به ” تنظیم ” آن‌ها کرده است. این تصمیم گوگل می تواند به هر چه کاربردی شدن برنامه گوگل پلی کمک کند و کاربران را به دانلود برنامه ها و بازی های با کیفیت سوق دهد. هرچند که قبل از اعمال تغییرات در این رایطه نمی توان نسبت به بهبود کلی گوگل پلی اظهار نظر کرد.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر