;
coinex

سامسونگ تاکنون حدود 12 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 ساخته است!

کمپانی سامسونگ 12.5 میلیون دستگاه از گوشی گلکسی اس 8 خود را تولید کرده است تا بلافاصله پس از رونمایی از این گوشی در روز 29 مارس (9 فروردین) آنها را روانه بازار کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

برخی اخبار تایید نشده از کره جنوبی حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ شروع به ساخت و تولید حجم وسیعی از گوشی های گلکسی اس 8 در کارخانه خود واقع در ویتنام کرده است و امیدوار است که بیش از 10 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند را به فروش برساند.

گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ، بزرگ ترین محصول بعدی این کمپانی است که انتظار می‌رود، شکست کمپانی سامسونگ در رابطه با عرضه گلکسی نوت 7 را جبران کند (باتری گلکسی نوت 7 معیوب از کار درآمد و به همین دلیل سامسونگ تولید آن را متوقف کرد). به همین دلیل این کمپانی سعی دارد از تمامی جهات اطمینان حاصل کند و سپس با تولید این گوشی هوشمند فوق العاده، بازار را در دست گرفته و طوفانی در فروش گوشی جدیدش ایجاد کند.

گلکسی اس 8

به نقل از خبرگزاری کره‌ای نیور پابلیکیشن، کمپانی سامسونگ قصد دارد 4.7 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 در ماه مارس (اسفندماه) و 7.8 میلیون دستگاه دیگر در ماه آوریل (فروردین ماه) تولید کند. با یک حساب و کتاب سریع به این نتیجه می‌رسیم که جمعا 12.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند گلکسی اس 8 در اولین ماه انتشار این تلفن همراه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دلیل این تولیدات وسیع آن است که کمپانی سامسونگ تصمیم دارد دقیقا پس از معرفی رسمی این گوشی در روز 29 مارس (نهم فروردین ماه) دستگاه‌های گلکسی اس 8 خود را آماده فروش داشته و به بازار عرضه کند.

گلکسی اس 8

گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ در دو مدل وجود خواهند داشت، یکی با صفحه نمایش 5.8 اینچی و دیگری که با نام گلکسی اس 8 پلاس شناخته می‌شود، با یک صفحه نمایش بزرگ‌تر در ابعاد 6.2 اینچی. هر دو مدل این گوشی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام  استفاده خواهند کرد. با این که کمپانی سامسونگ قصد دارد با انتشار نسل جدید پرچمدار خود، یعنی گلکسی اس 8، بازار را در دست بگیرد؛ اما همچنان به طور رسمی هیچ خبری از این که این کمپانی چه ارقامی را برای میزان تولید و فروش پیش بینی می‌کند یا این که چه زمانی فروش خود را آغاز می کند، منتشر نشده است.

آخرین خبری که منتشر شد تنها یک گمانه زنی و حدس بود؛ اما کسی چه می داند، شاید هم کاملا دقیق و درست از آب دربیاید. ما فقط این را می‌دانیم که گلکسی اس 8 سامسونگ در روز 29 مارس (9 فروردین) رونمایی خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر