;
coinex

برنامه رایگان هفتگی اپل در این هفته یک تقویم Vantage Calendar است

برنامه رایگان هفتگی اپل

هر هفته کاربران زیادی منتظر انتشار برنامه رایگان هفتگی اپل هستند. این هفته یک تقویم‌ رایگان در اپ استور قرار داده شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

برخلاف اکثر اوقات، برنامه رایگان هفتگی اپل در این هفته یک بازی نیست، در واقع این هفته کاربران iOS می‌توانند تقویم تصویری به نام Vantage Calendar را به صورت رایگان دریافت کنند. معمولاً قیمت این برنامه در اپ استور 3.99 دلار است، با این حال شما تا روز پنجشنبه می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از اپ استور دریافت کنید. با توجه به رابط کاربری عمودی این تقویم، شما می‌توانید با بالا و پایین بردن اسکرول، تاریخ‌های گذشته و آینده را برروی صفحه مشاهده کنید. همچنین، شما می‌توانید تاریخ‌های مهم خودرا با قرار دادن استیکر و فونت‌های مختلف از بقیه جدا کنید. یک نوار افقی در بالای این تقویم قرار گرفته تا همواره به شما نشان دهد که چه تاریخی را بررسی می‌کنید. همچنین، رویدادهای مختلف نیز می‌توانند وارد این برنامه شده و پس از گذشت آن نیز پاک شوند.

با توجه به لیستی که در اپ استور وجود دارد، تقویم Vantage Calendar می‌تواند با تقویم گوگل، آی کلود، اوت لوک (Outlook)، فیسبوک ایونت و اکثر تقویم‌هایی که آیفون یا آی پد اپل را پشتیبانی می‌کنند همگام شود. همچنین در این برنامه، خریدهای درون برنامه یی مختلفی وجود دارد که شامل تم هایی با ظاهر چوبی و سنگی متفاوت می‌شود. این قسمت بخشی از به روزرسانی است که در 11 اسفند ماه برای این برنامه منتشر شد و استیکر های جدیدی را به آن اضافه کرد، علاوه بر اضافه کردن آیتم‌های متفاوت، مشکلات زیادی نیز در این تقویم برطرف شد.

اگر از استفاده از تقویم‌های قدیمی و تکراری خسته شده‌اید و به دنبال تقویم جدید با قابلیت‌های بیشتر هستید، می‌توانید تا روز پنجشنبه همین هفته از ویژگی برنامه رایگان هفتگی اپل استفاده کرده، به اپ استور رفته و تقویم Vantage Calendar را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دریافت کنید. اگرچه که با دانلود این تقویم، برروی گوشی خود دو تقویم خواهید داشت، اما مطمئن باشید که تقویم Vantage Calendar کارایی بیشتری برای شما خواهد داشت.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر