;
coinex

نمایشگر آیفون 8 یک صفحه نمایش اولد 5.8 اینچی خواهد بود

نمایشگر آیفون 8
کمپانی اپل همیشه به دنبال خاص بودن و تولید محصولات خاص است. این واقعیت را با سرک کشیدن در بین محصولات این شرکت می‌توان به‌وضوح دید. در پی سنت‌شکنی اپلی‌ها و تولید آیفون‌هایی با نمایشگرهای بزرگ، قرار است که نمایشگر آیفون 8 هم کمی کشیده‌تر شود. در پی اخباری که از یک روزنامه ژاپنی منتشر شده است، نمایشگر پرچمدار جدید کوپرتینویی‌ها احتمالا از یک صفحه نمایش اولد 5.8 اینچی بهره خواهد برد، در ادامه با تکرا همراه باشید تا این ادعای ژاپنی‌ها را موشکافانه‌تر بررسی کنیم.

ظاهرا نمایشگر آیفون 8 یک صفحه نمایش اولد 5.8 اینچی است که این گجت را کمی سنگین‌تر خواهد کرد. به تازگی روزنامه‌ ژاپنی Nikkei ادعا کرده است که پرچمدار بعدی کالیفرنیایی‌ها به صفحه نمایش اولد 5.8 اینچی مجهز خواهد بود. خبرنگار این روزنامه آسیایی در ادامه خبر خود گفته است این گجت دارای بزرگ‌ترین نمایشگر، بین مدل‌هایی خواهد بود که کمپانی اپل می‌خواهد در سال جدید از آن‌ها رونمایی کند.

از این‌ها گذشته، ساکنان کمپانی اپل ادعا کرده‌اند که در حال کار بر روی آیفون 7 اس 4.7 اینچی و آیفون 7 اس پلاس 5.5 اینچی نیز هستند. همان‌طور که گفته شد نمایشگر آیفون 8 یک نمایشگر اولد 5.8 اینچی خواهد بود، این در حالی است که دو گوشی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس از نمایشگری که از پنل ال سی دی ساخته‌شده، استفاده خواهند کرد.

این روزنامه ژاپنی همچنین ادعا کرده است که افزایش طول نمایشگر آیفون 8 بر روی قیمت آن هم تاثیر خواهد گذاشت، در حالی که آیفون 7 چیزی حدود 700 دلار قیمت خورده است، انتظار می‌رود که هشتمین نسل این گوشی‌ها چیزی در حدود 1000 دلار برای هر کاربر هزینه بردارد.

این گزارش بر اساس صحبت‌های تحلیلگر ارشد KGI آقای Ming-Chi Kuo منشر شده است. آقای Ming-Chi Kuo همچنین گفته است که آیفون 8 در دوربین جلویی خود از قابلیتی استفاده می‌کند که آن را قادر می‌سازد سلفی‌های سه‌بعدی را برای کاربران شکار کند. به لطف ویژگی تشخیص چهره در دوربین جلویی، کاربر می‌تواند از آن برای قفل‌کردن گوشی خود استفاده کند.

این تحلیلگر همچنین ادعا کرده که ویژگی جدید دوربین جلویی آیفون جایگزینی برای Touch ID تعبیه شده در آیفون 7 باشد؛ ولی در نمایشگاه MWC 2017، اپل اعلام کرد که در پرچمدار جدید خود از یک حسگر اثر انگشت استفاده خواهد شد که در داخل نمایشگر آیفون 8 تعبیه شده است.

نمایشگر آیفون 8

همان‌طور که می‌دانید قرار است که آیفون 8 در زمانی معرفی شود که حدود یک دهه از عرضه اولین نسل این خانواده می‌گذرد، به همین دلیل باید انتظار ویژگی‌های زیادی از این گوشی داشت.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر