;
coinex

تصویری از سامسونگ گلکسی اس 8 سفید رنگ به بیرون درز کرد

تصویری از سامسونگ گلکسی اس 8 سفید رنگ به بیرون درز کرد
پس از کنگره جهانی موبایل و خبرهای مختلفی که از این نمایشگاه سالانه به بیرون درز کرد، مجددا گوشی گلکسی اس 8 به صدر اخبار تکنولوژی بازگشت. روزی نیست که درباره پرچمدار جدید سامسونگ صحبتی به میان نیاید و یا از آن تصویری منتشر نشود. امروز نیز یکی از همان روزهاست.

اوایل امروز تصویری از سامسونگ گلکسی اس 8 در فضای آنلاین ظاهر شد، یک گوشی هوشمند تمام عیار با نمایشگری که تقریبا تمام پنل جلویی گوشی را شامل می‌شود.

این تصویر گوشی گلکسی S8 را نشان می دهد که در یک بدنه سفید رنگ و در دستان کاربری جای گرفته است. حاشیه‌های دور قاب بسیار کوچک بوده و گوشه‌های قاب نیز به زیبایی هر چه تمام‌تر، گرد طراحی شده است.

مطابق با شایعات قبلی، هیچ دکمه هوم در پنل جلویی دیده نمی‌شود و به جای آن کلیدهای مجازی بر روی سیستم عامل گوشی خودنمایی می‌کند.  به غیر از سنسور دوربین جلو، سنسورهای دیگری نیز در حاشیه بالایی نمایشگر دیده می‌شود. احتمالا یکی از این سنسورها، اسکنر عنبیه چشمی باشد.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام با فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز مجهز شده که توسط 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. نسخه استاندارد این دستگاه دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 5.8 اینچی کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) است.

 سامسونگ قصد دارد تا پرچم‌دار جدید خود را در 29 مارس (9 فروردین ماه) و با برگزاری رویدادی در شهر نیویورک به طور رسمی معرفی کند. مسلما باید تا آن روز صبر کرد تا بفهمیم که کدامیک از شایعات گفته شده درباره این گوشی هوشمند به حقیقت خواهد پیوست!

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر