;
coinex

کالبد شکافی ال جی جی 6 تمامی راز های آن را برملا می کند!

lg g6 front

برای اولین بار به کالبد شکافی ال جی جی 6 پرداخته ایم و با بررسی جزئیات آن به تمامی راز های این گوشی و ویژگی های فوق العاده اش پی برده ایم. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

ال جی جی 6 با دو مشخصه به خصوص شناخته می شود: اول این که این گوشی نسل آینده گوشی های تمام صفحه به شمار می رود و دوم این که پس از شکست در طراحی ماژولار گوشی های جی 5، کمپانی ال جی در سری جی 6 خود طراحی و ساخت جدیدی را ارائه می دهد. با این که احتمالا تمامی چیز هایی که باید بدانید را در مورد ال جی جی 6 می دانید، اما برخی قسمت های آن همچنان به عنوان راز باقی مانده است. برای اطلاع یافتن از آن ها، به کالبد شکافی احتیاج داشتیم.

شخصی به نام مستعار جری ریگ اوریتینگ (JerryRigEverything) اولین کسی است که ال جی جی 6 را در یک ویدیوی عمومی برای مردم کالبد شکافی می کند و جزئیات آن را برملا می کند. پس از این که کمپانی ال جی از طراحی گوشی هایش با باتری های قابل تعویض خسته شد، تصمیم گرفت تغییرات کوچکی در سبک گوشی های خود ایجاد کند، برای این کار ال جی جی 6 را با یک باتری داخلی و به صورت مهر و موم شده به کاربران ارائه کرد که آن ها به راحتی نتوانند باتری گوشی را جا به جا کنند. روکش شیشه ای و شفاف پشت این گوشی با یک چسب محکم به بدنه گوشی چسبانده شده است و برای باز کردن آن لازم است که گوشی را با یک تفنگ حرارتی، حرارت دهید و با ابزار های خاصی آن را باز کنید. باز کردن آن به این طریق خیلی کار پیچیده ای نیست اما چیزی هم نیست که کاربران علاقه ای به امتحان کردن آن داشته باشند.

اما اگر این کار را انجام دهید، می توانید داخل ال جی جی 6 را مشاهده کنید: کمپانی ال جی از یک سیستم هوشمند برای خنک کردن پردازنده استفاده کرده است و این گونه، عملکرد پردازنده را ارتقا می دهد. ال جی جی 6 همچنین کاملا ضد آب است. امروزه این ویژگی برای گوشی های هوشمند بالا رده بسیار مهم است و شما می توانید دقیقا ببینید که ال جی به خوبی توانسته همه قطعات جی 6 را پوشش دهد و حتی اسپیکر این گوشی از قسمت های دیگر آن جدا شده است که نفوذ آب را غیر ممکن می سازد.

خبر خوب این است که ال جی برای تامین امنیت باتری این گوشی سنگ تمام گذاشته است: این باطری کاملا صاف و تخت است (باتری های گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ در قسمت انتهایی اندکی خمیده بود، و گفته می شود که یکی از دلایل انفجار و آتش گرفتن آن ها همین خمیدگی بود) حتی اگر شما این باتری را سوراخ هم بکنید باز هم جرقه یا شعله ای به وجود نخواهد آمد، بلکه تنها کمی دود از باتری بالا می آید! به زبان ساده تر، باتری ال جی جی 6 از هر باتری دیگری که تا به حال دیده اید، امن تر و مطمئن تر است.

با تمامی این صحبت ها، هنوز کمپانی ال جی قیمت رسمی و تاریخ انتشار این گوشی هوشمند جدید خود را اعلام نکرده است. چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که ال جی جی 6 در تمامی بازار های آمریکا و جهان در دسترس مشتریان خواهد بود. اما چه زمانی؟! تنها می توانیم امیدوار باشیم که انتشار این گوشی زیاد طول نکشد زیرا گلکسی اس 8 سامسونگ هم آماده انتشار است.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر