;
coinex

خلاقیت در بزرگ کردن یک خانه کانتینری

خلاقیت در بزرگ کردن یک خانه کانتینری‌با کانتینرها می‌توان کارهای زیادی کرد و حتی خانه‌های زیبایی ساخت؛ اما از مشکلات اصلی این خانه‌ها، کوچک بودن آن است که برای معمار محدودیت ایجاد می‌کند. خانه کانتینری که در اینجا مشاهده می‌کنید، ثابت و غیر قابل حمل و داخلش هم جادار است که با افزودن به سقف، جادارتر هم شده است.

اتاق زیر شیروانی
اتاق زیر شیروانی

کل این خانه کانتینری 28 متر مربع وسعت دارد و از یک کانتینر 12 متر مربعی تشکیل شده که 76.2 سانتی متر به ارتفاع آن اضافه شده است تا دارای یک اتاق زیر شیروانی شود! شرکت سازنده این کانتینر بخشی از آن را هم حذف کرد تا یک ایوان بسازد و فضایی برای درها و پنجره‎ها جدا کند.

آشپزخانه کانتینر
آشپزخانه و در انتها هم حمام

در فضای داخلی خانه، یک اتاق پذیرایی اصلی وجود دارد که کنارش هم یک آشپزخانه کوچک است. آشپزخانه هم شامل یخچال، شوینده و خشک کننده لباس (شبیه ماشین لباسشویی)، ماشین ظرفشویی و مایکروویو است. در انتهای خانه هم یک حمام بزرگ است که تمام امکانات را داراست. از فضای زیر پله هم می‎توان به عنوان انباری استفاده کرد.

فضای زیر پله
فضای زیر پله

تمام کانتینر با چوب درخت سدر پوشیده شده و فضای خانه هم عایق شده است. گرما و سرمای خانه از یک اسپلیت کوچک میتسوبیشی تامین می‌شود.

نمای خانه از بالا
نمای خانه از بالا

این کانتینر پیش ساخته تمام زیرساخت‌های لازم برای لوله کشی، برق کشی و موارد دیگر را دارد. همچنین می‌توان برای آن از پنل‌های خورشیدی استفاده کرد.

.

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر