;
coinex

گزارش تکرا از نشست خبری نظام صنفی رایانه‌ای؛ الکامپ 23 در تابستان برگزار می‌شود

نمایشگاه الکامپ 23 و الکامپ‌های بعدی قرار است یک رویداد بزرگ و بین المللی در تابستان باشد. نمایشگاه الکام 23 یا الکامپ 2017 در تیر ماه برگزار می‌شود.
نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در روز 15 اسفند ماه با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در رابطه با وضعیت الکامپ آینده، نمایشگاه الکامپ 23 و مجوز برای کسب و کارهای اینترنتی در ایران برگزار شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

چندی پش نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور ناصر علی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران و با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران با محور الکامپ 23 و مجوز برای شرکت‌های کوچک و بزرگ اینترنتی برگزار شد. در ادامه با گزارش تکرا از این رویداد، با ما همراه باشید.

ناصر علی سعادت که یکی از ارکان اصلی نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر ایران و یا به اصطلاح الکامپ است، در مورد نمایشگاه الکامپ 23 گفت:

با توجه به چالش ترافیکی و مشکلات کوچک و بزرگی که  نمایشگاه الکامپ در سال‌های اخیر ایجاد می‌کرد، زمان برگزاری به تابستان و تعطیلی مدارس تغییر کرد و بدین ترتیب طبق مذاکرات و جلسات انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایشگاه الکامپ سال ۱۳۹۶ از ۳۰ تیر تا ۲ مرداد تشکیل می‌شود و دیگر شاهد یک الکامپ تابستانی به جای الکامپ‌های پاییزی خواهیم بود.

ناصر علی سعادت خاطر نشان کرد که با توجه به اینکه در تابستان تمامی فضای نمایشگاه بین المللی تهران در اختیار نمایشگاه الکامپ قرار می‌گیرد، مساله متراژی که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد هم حل شده است. همچنین فضایی که به بخش‌های استارتاپی و بازی با نام الکام استارز و الکام گیمز اختصاص می‌یابد نیز افرایش خواهد داشت؛ اما مشکل کمبود وقت تا برگزاری نمایشگاه امسال وجود دارد که مسلما در سال‌های آینده این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

در هر صورت امیدواریم نمایشگاه الکامپ 23 که یک نمایشگاه بین المللی خواهد بود، تمامی ویژگی‌های خوب الکامپ 22 را داشته باشد و تمامی مشکلات مربوط به جایگاه الکام استارز و الکام گیمز در جهت حمایت از شرکت‌های نوپا در کسب و کارهای اینترنتی و بازی مرتفع شود. همچنین امیدوار هستیم در تابستان، استقبال بازدید کنندگان بیشتر باشد و شرکت‌های خارجی بیشتری در الکامپ 23 غرفه داشته باشند.

نظر شما در مورد دوره آینده الکامپ چیست؟ به نظر شما کیفیت الکامپ 23 بیشتر خواهد بود؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر