;
coinex

برای شرکت در مسابقه عکاسی آیفون تا 11 فروردین 96 فرصت دارید

برای شرکت در مسابقه عکاسی آیفون تا 11 فروردین 96 فرصت دارید

مسابقه عکاسی با آیفون (IPPAWARDS)، بزرگترین مسابقه عکاسی با محوریت آیفون است که از سال 2007 آغاز به کار کرد و امسال دهمین دوره‌اش را برگزار می‌کند. شرکت کنندگان زیادی هم از سراسر جهان در این رقابت شرکت می‌کنند. برای شرکت در این مسابقه باید از آیفون یا آیپد استفاده کنید و تصویر مورد نظر را ثبت کنید. در زیر تصویری از برندگان دوره قبل را مشاهده می‌کنید.

تصویر برنده جایزه بزرگ مسابقه عکاسی آیفون از چین
تصویر برنده جایزه بزرگ از چین

استفاده از هرگونه لنز یا ویرایش‎هایی مثل سیاه و سفید کردن عکس مجز است. گاهی هم باید عکس اورجینال را، در صورت درخواست داوران تحویل داد. همچنین تمام تصاویر ارسالی نباید کمتر از 1000 پیکسل در عرض یا ارتفاع داشته باشند.

موضوعات مسابقه عکاسی آیفون

در رقابت امسال، بخشی هم با عنوان آمریکایی که می‌شناسم (The America I Know) اضافه شده است. در زیر تمام عناوین را می‌بینید.

The America I Know، انتزاعی (Abstract)، حیوانات ()Animals، معماری (Architecture)، کودکان (Children)، گل و گیاه (Floral)، مناظر (Landscape)، سبک زندگی (Lifestyle)، طبیعت (Nature)، اخبار و رویدادها (News and Events)، پانوراما (Panorama)، مردم (People)، پرتره (Portrait)، عکس‌های سریالی (3 تصویر)، طبیعت بی جان (Still Life)، غروب آفتاب (Sunset)، سفر و گردشگری (Travel)، درختان (Trees)، و دیگر موضوعات.

جوایز مسابه عکاسی آیفون

جایزه برتر: تمامی شرکت کنندگان برای دریافت اعتبار عکاس برتر سال IPPA رقابت می‌کنند. 1 نفر برنده جایزه برتر شده و 3 برنده دیگر در جایگاه اول تا سوم قرار خواهند گرفت. این افراد جایزه عکاس سال را هم دریافت خواهند کرد.

18 نشان طلا: برنده هر کدام از 18 بخش یک نشان طلا بدست خواهند آورد.

18 نشان پالادیومی: نفرات دوم و سوم هر بخش از 18 موضوع برنده نشان پالادیومی خواهد شد.

گواهینامه در تمامی موضوعات: تمامی افراد اول، دوم و سوم در هر موضوع، گواهینامه رسمی IPPAWARDS را دریافت می‌کنند.

لوح تقدیر: به استعدادهای این مسابه لوح تقدیر تعلق می‌گیرد.

معیارهای داوری: اعضای هیئت داوران تمام تصاویر را بررسی می‌کنند و تصویری که شایستگی هنری، ابتکار، موضوع و استایل خوبی داشته باشد را به عنوان برنده انتخاب می‌کنند.

هزینه شرکت در مسابقه عکاسی آیفون

برای شرکت در این مسابقه باید به ازای هر عکس هزینه‌هایی بپردازید که به صورت زیر است.

1 عکس: 3.50 دلار، 3 عکس: 7.50 دلار، 5 عکس: 15.50 دلار، 10 عکس: 27.50 دلار، 15 عکس: 35.50 دلار، 20 عکس: 50.00 دلار و 25 عکس: 57.50 دلار. هیچ محدودیتی در تعداد تصاویر وجود ندارد اما بهتر است که برترین عکس را بفرستید.

اعلام برندگان

تمامی برندگان بصورت آنلاین، از 8 تا 12 هفته پس از پایان ارسالات مشخص می‎شوند. برندگان موضوعی هم قبل از اعلام رسمی مشخص می‌شوند.

تنها تا 11 فروردین 1396 (31 مارس 2017) فرصت دارید تا در مسابقه عکاسی آیفون شرکت کنید. برای شرکت در مسابقه و دیدن تمام تصاویر برندگان دوره‌های قبل باید وارد وبسایت شوید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://www.ippawards.com” icon=”” target=”true”]ورود به وبسایت مسابقه[/button]

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر