;
coinex

بهترین برندهای لپ‌تاپ از نظر گارانتی در ایران و جهان کدامند؟

یکی از مهمترین نکات در خرید لپ‌تاپ مسئله گارانتی و پشتیبانی از محصول پس ار خرید است که طب گزارش منتشر شده از لپ‌تاپ مگ، اپل در جهان نقر اول است.
یکی از مهمترین معیار‌های فروش و اعتبار یک برند، مسئله گارانتی و خدمات پس از فروش برای راحتی و سهولت کاربران مخصوصا کاربران حرفه‌ای و بالارده است. نشریه لپ‌تاپ مگ، گزارشی از کیفیت و رده بندی برترین سرویس های خدمات رسانی شرکت های تجاری تولیدکننده لپ تاپ را منتشر کرده است که این لیست با وضعیت کنونی بازار شرکت‌های لپ‌تاپ درایران متفاوت است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، نشریه لپ‌تاپ مگ یه نشریه و سایت تخصصی در حوزه لپ‌تاپ است که حالا یک گزارش از کیفیت و رده بندی برترین سرویس‌های خدمات رسانی شرکت های تجاری تولید کننده لپ‌تاپ را طی 10 سال اخیر، منتشر  کرده است تا بهترین و محبوبترین برندها از این لحاظ معین گردد.

در این گزاش، شرکت اپل مثل همیشه توانست تا جایگاه اول را در خدمات پس از فروش شامل پشتیبانی از طریق اینترنت و پشتیبانی از طریق تماس تلفنی را به خود اختصاص دهد. اپل مثل همیشه به دلیل منابع معتبر و مناسب در راهنمایی‌های اینترنتی، سرعت و کیفیت پاسخگویی و به خصوص نیروهای پشتیبان درجه یک و متخصص توانسته است تا برترین کمپانی در میان سازندگان لپ‌تاپ در جهان باشد.

یکی از مهمترین نکات در خرید لپ‌تاپ مسئله گارانتی و پشتیبانی از محصول پس ار خرید است که طب گزارش منتشر شده از لپ‌تاپ مگ، اپل در جهان نقر اول است.

مهمترین نکته در رابطه با گزارش ارائه شده از سوی این منبع آگاه، خیزش بسیار بزرگ و آشکار شرکت چینی لنوو و کمپانی تایوانی ایسر است. در واقع ایسر با ایجاد روش‌های دسترسی اطلاعات سریع و دقیق به صورت آنلاین و شرکت لنوو با خدمات رسانی تلفنی بسیار خوب و حجم اطلاعات بسیار زیاد در بستر آنلاین توانستند تا بعد از اپل، در مقام دوم تا سوم قرار بگیرند.

شرکت‌های مایکروسافت، اچ پی، دل و ریزر نیز در شریط نسبتا متعادلی قرار دارند و جایگاه چهارم تا هفتم را به خود اختصاص داده‌اند اما بازهم از کمپانی همچون مایکروسافت و ریزر با آن حجم از محصولات گران قیمت و حرفه‌ای، چنین جایگاهی غیر قابل توضیح است.

طبق گزارش نشریه پرطرفدار لپ‌تاپ مگ، سرویس‌های پاسخگویی اینترنتی و تلفنی شرکت ایسوس به شدت ضعیف است. همچنین متخصصین کمپانی سامسونگ از پس اغلب ایرادها بر نمی آیند و حتی نوت بوک 7 را با گلکسی نوت 7 اشتباه می گیرند اما بدترین، کمپانی این لیست یعنی MSI یک سوژه به تمام معنا است چرا که نیروهای پشتیبانی MSI هم که به طور کلی محصولات خودشان را نمی شناسند!

در کشورمان ایران، برند ایسوس یکی از برندهای محبوب در بازار لپ‌تاپ است اما این در حالی است که اگر بخواهیم میان شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ، اشاره شده در نشریه لپ‌تاپ مگ  و وضعیت پاسخگویی و گارانتی آنها در بازار ایران صحبت کنیم باید بگوییم که به ترتیب شرکت‌های لنوو، ایسوس، ام اس آی، اپل، ایسر، اچ پی، دل، مایکروسافت، ریزر و در پایان سامسونگ، رتبه بندی نقر اول تا 10 را به خود اختصاص داده‌اند.

به نظر شما بهترین پشتیبانی و خدمات پس از فروش در ایران برای کدام شرکت است؟

.

منابع:

Engadget

تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام.وبسایت خیلی خوب و جامعی دارید.ممنون
    ما در زمینه درب های ضد سرقت و ضد حریق فعالیت
    می کنیم.خوشحال میشوم از وبسایت ما دیدن کنید

    پاسخ

    من تجربه خوبی از گارانتی الماس ایران داشتم و کارم را سرع انجام دادند.

    پاسخ