;
coinex

گوشی شیائومی ردمی پرو 2 تا اواسط فروردین راه اندازی خواهد شد

شایعات اخیر از راه اندازی گوشی شیائومی ردمی پرو 2 تا اواخر ماه مارس (اواسط فروردین) خبر می‌دهند.

گوشی شیائومی می 6، پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی خواهد بود که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، یکی از بهترین دستگاه هایی است که توسط این کمپانی خلاق چینی تولید خواهد شد. بنابر گزارشات اخیر، راه اندازی این گوشی هوشمند شیائومی برای ماه آینده برنامه ریزی شده است.

اما شایعات دیگری که اخیرا منتشر شده، از راه اندازی گوشی دیگری توسط کمپانی شیائومی تا اواخر ماه مارس (اواسط فروردین) خبر می‌دهد. این شایعات مدعی هستند که شیائومی قصد دارد دستگاه دیگری را از سری گوشی های هوشمند ردمی راه اندازی و عرضه کند.

صحت این ماجرا توسط هیچ مقام رسمی تایید نشده است؛ اما گفته می شود که این دستگاه ردمی با نام ردمی پرو 2 عرضه خواهد شد و به دنبال گوشی شیائومی ردمی پرو که در سال گذشته راه اندازی شده بود، طراحی و تولید شده است. گوشی شیائومی ردمی پرو، اولین گوشی هوشمند شیائومی بود که از تنظیمات دوربین دوگانه بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی ردمی پرو 2 نیز به همین تنظیمات دوربین مجهز شود.

همچنین گفته می‌شود که گوشی شیائومی ردمی پرو 2 از پردازنده‌ی اسنپ دراگون 660 بهره خواهد برد

سایر مشخصات گوشی شیائومی ردمی پرو 2

اخیرا جزئیاتی پیرامون گوشی شیائومی ردمی پرو 2 منتشر شده بود و از مجهز شدن این دستگاه به دوربین 12 مگاپیکسلی Sony IMX362 خبر می‌داد. همچنین گفته می‌شود که گوشی شیائومی ردمی پرو 2 از پردازنده‌ی اسنپ دراگون 660 بهره خواهد برد؛ اما یک تراشه‌ی مدیاتک Helio P25 نیز برای آن در نظر گرفته شده تا پشتیبانی از دوربین دوگانه‌ی آن را به عهده داشته باشد.

از دیگر خصوصیات گوشی شیائومی ردمی پرو 2 می‌توان به بدنه‌ی تمام فلزی، شیشه خمیده‌ی 2.5D، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، رم 4 گیگابایتی با حافظه‌ی 64 گیگابایتی اشاره کرد. نسخه‌ی دیگری نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 128 گیگابایتی همراه است؛ این نسخه با قیمت 1799 یوان معادل 260 دلار به فروش می‌رسد. نسخه‌ی رم 4 گیگابایتی گوشی شیائومی ردمی پرو 2 نیز با قیمت 1599 یوان معادل 231 دلار در دسترس خواهد بود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر