;
coinex

قسمت بیست و یکم برنامه هشتگ منتشر شد


قسمت بیست و یکم برنامه هشتگ به عنوان اولین برنامه با کیفیت دنیای تکنولوژی در کانال آپارات هشتگ منتشر شده است پس آن را ببنید و لذت بررید.
برنامه ویدئویی هشتگ  یک برنامه در حوزه تکنولوژی با نقدی از ترندهای هفته و بخش‌هایی جذاب است که هر هفته در روزهای سه شنبه به صورت اختصاصی از کانال آپارات پخش می‌شود. قسمت بیست و یکم و آخرین قسمت از فصل اول این برنامه منتشر شده است و قصد داریم به آن بپردازیم پس با تکرا همراه باشید.

برنامه هشتگ اولین برنامه باکیفیت در حوزه تکنولوژی است که هر سه شنبه به صورت اختصاصی در کانال آپارات قرار می‌گیرد و مخاطبان بسیار زیاد حوزه تکنولوژی و سینما در هر زمینه‌ای از اخبار تکنولوژی، سینما، ترندهای جنجالی، بازار و همچنین گیم می‌توانند از یک برنامه خلاصه و مفید و در عین حال جامع بهره ببرند. قسمت جدید این برنامه، قسمت بیست و یکم است که آخرین قسمت از فصل یک خواهد بود.

قسمت بیست و یکم برنامه هشتگ به عنوان اولین برنامه با کیفیت دنیای تکنولوژی در کانال آپارات هشتگ منتشر شده است پس آن را ببنید و لذت بررید.

در قسمت بیست و یکم برنامه هشتگ موضوعاتی همچون ویکی لیکس، هوش مصنوعی، اپراتورهای مجازی، بررسی بازی Resident Evil 7 در لپ‌تاپ قدرتمند تیتان SLI شرکت MSI، بخش تازه گزارش بازار و  بررسی گوشی شیائومی Mi5s plus را خواهید دید پس به هیچ وجه این قسمت جذاب و درجه یک را از دست ندهید. برای مشاهده این برنامه، اینجا کلیک کنید.

گفتنی است که در قسمت بیست و یکم برنامه هشتگ نیز مهدی فوقی، کارشناس و دبیر بخش بازار سایت تکرا حضور دارد و قرار است از این پس در این برنامه در رابطه با بازار ایران در این برنامه بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم.

شما مخاطبان عزیز سایت تکرا می‌توانید با کلیک بر روی دکمه پایین، به سایت کانال برنامه هشتگ در سایت آپارات این برنامه ویدئویی را مشاهده کنید و از دیدن یک برنامه درجه یک در حوزه تکنولوژی برای اولین بار در ایران، لذت ببرید.

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.aparat.com/Hashtagshow” icon=”” target=”true”]مشاهده صفحه هشتگ در سایت آپارات[/button]

برای دنبال کردن برنامه هشتگ شو نیز می‌توانید با کلیک کردن بر روی دکمه پایین، عضو کانال تلگرامی رسمی برنامه هشتگ شوید. 

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://t.me/Hashtagshow” icon=”” target=”true”]عضویت در کانال تلگرام هشتگ[/button]

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر