;
coinex

سری جدید آیپد پرو هفته آینده بدون برگزاری مراسم رسمی معرفی می‌شود

سری جدید آیپد پرو

چند ماهی است که خبرهای متعددی درباره رویداد ماه مارس شرکت اپل منتشر شده است. همانطور که می‌دانید شایعات گذشته خبر از معرفی آیپد پروهای جدید می‌دادند. در حال حاضر طرفداران بسیاری منتظر معرفی شدن سری جدید آیپد پرو هستند، اکنون گزارشات جدیدی منتشر شده که باتوجه به آن‌ها، شرکت اپل قرار است که در هفته آینده از سری جدید آیپد پرو بدون برگزاری مراسم رسمی رونمایی کند. البته این امر قدری عجیب است و شاید معرفی محصولات جدید و پرطرفدار این شرکت بدون مراسم رسمی کار درستی نباشد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت اپل معمولا یک هفته قبل از برگزاری رویدادهای رسمی خود برای معرفی مجصولات جدید، دعوتنامه‌های خود را برای کاربران ارسال می‌کند. حال قرار است که این شرکت هفته آینده سری جدید آیپد پرو را معرفی کند؛ اما تاکنون هیچ خبری از ارسال دعوتنامه‌ها نیست. این بدان معنی است که اپل قصد ندارد رویداد رسمی خود را برای معرفی آیپدهای جدید برگزار کند.

رسانه MacRumors اعلام کرده بود که اپل سری جدید آیپد پرو را بین تاریخ 20 تا 24 مارس برابر با 30 اسفند تا 3 فروردین ماه معرفی می‌کند. حال انتظار می‌رود که اپل نسخه 9.7 اینچی و 12.9 اینچی آیپدهای پرو جدید را در طی روزهای آینده معرفی کند. همانطور که در ابتدا اعلام شد، اپل می‌بایست اکنون دعوتنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم رونمایی از آیپدهای پرو جدید ارسال می‌کرد که هنوز خبری از این منتشر نشده است. البته در گذشته اپل محصولات جدید خود را بدون برگزاری رویداد اختصاصی معرفی کرده که مربوط به معرفی مک‌های جدید بود. حال ظاهرا مراسم رونمایی خاصی وجود ندارد.

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره سری جدید آیپد پرو منتشر نشده؛ اما انتظار می‌رود که در طول این مدت، قبل از معرفی رسمی، شایعات مختلفی درباره مشخصات و همچنین قیمت سری جدید آیپد منتشر شود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم.

منبغ: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر