;
coinex

نرخ هر دقیقه مکالمه در اپراتورهای مختلف ایران

 

نرخ مکالمه هر دقیقه در اپراتورهای مختلف
طی تحقیقات انجام شده در اپراتورهای ایران هر دقیقه مکالمه بر اساس نوع سیمکارت از ۴۹۹ تا ۹۲۹ ریال، متغیر تعیین شده است. با توجه به تحقیقات صورت گرفته در اپراتور های مختلف هر دقیقه مکالمه با سیم کارت های دائمی همراه اول از۵۷۰ تا ۶۲۵ ریال هزینه دارد.

بر همین اساس هر دقیقه مکالمه با سیم کارتهای همراه اول و یا تلفن ثابت ۵۷۰ ریال و مکالمه با سیم کارت های برون شبکه دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال تعیین شده است. همچنین سیم کارت های اعتباری همراه اول نیز برای هر دقیقه مکالمه باید هزینه‌ای بین۶۷۰ تا ۹۳۷ ریال پرداخت کنند و هر دقیقه مکالمه درون شبکه یا تلفن ثابت ۶۷۰ ریال و هر دقیقه مکالمه برون شبکه هزینه ۹۳۷ ریالی را به همراه دارد.

در اپراتور ایرانسل هزینه هر دقیقه مکالمه مشترکین دائمی ۴۹۹ ریال و هزینه هر ثانیه آن ۸۳.۲ ریال است؛ اما در سیم کارت های اعتباری هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه ۶۶۹ ریال بوده و هزینه هر ثانیه نیز معادل ۱۱۵.۵ ریال خواهد بود. همچنین هزینه مکالمه با خط ثابت نیز دقیقه‌ای ۷۹۹ ریال بوده که هزینه در حالت ثانیه‌ای ۱۳۳.۱ ریال محاسبه شده است. همچنین هزینه مکالمه برون شبکه در اپراتور دوم ۹۲۹ ریال و در حالت ثانیه ای ۱۵۴.۸ ریال محاسبه گردیده است.

در اپراتور رایتل هم برای سیم کارت های دائمی هزینه‌ تماس هر دقیقه ۴۹۹ ریال محاسبه شده است. هزینه مکالمه در سیم کارت های اعتباری هر دقیقه تماس، بین ۶۲۰ تا ۸۵۲ ریال تعیین شده است و به همین ترتیب هر دقیقه مکالمه درون شبکه ۶۲۰ ریال و هر دقیقه مکالمه برون شبکه نیز ۸۵۲ ریال محاسبه خواهد شد.

.

منبع:isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر