;
coinex

در میان تبلت های اندرویدی کدام یک دارای بهترین دوربین است؟

تبلت های اندرویدی

در میان تبلت های اندرویدی دستگاه‌های مختلفی وجود دارند که بر خلاف دیگر تبلت ها در بخش عکسبرداری نیز خوب ظاهر می‌شوند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر خواهان یک دستگاه اندرویدی با دوربین هستید، بدون لحظه‌ای درنگ باید بگوییم که سری “اس” سامسونگ تب‌ها بهترین گزینه برای شما خواهد بود

دنیای تبلت های اندرویدی همواره با تغییرها پیاپی و مدل‌های جدید، روزانه در حال تغییر و پیشرفت کردن است. اگر فوراً به یک تبلت اندرویدی نیاز دارید، گوگل پیکسل سی و سری تبلت های گلکسی اس 2 سامسونگ (که به زودی اس 3 به جای آن می‌آید) بهترین انتخاب پیش روی شما هستند. برای یک تبلت که عملکردی مانند لپ تاپ برای شما داشته باشد، یوگا بوک از لنوو پیشنهاد می‌شود؛ اما از میان تمام این انتخاب‌ها، گلکسی تب اس 2 تنها محصولی است که به دوربین دستگاه خود توجه بیشتری کرده است.

قبل از توضیح راجع به اس 2 باید دوباره یاد آوری کرد که اس 3 به زودی با دوربین‌های پیشرفت کرده 13 مگاپیکسلی با لنزهایی با دیافراگم f/1.9 عرضه می‌شود که از اسنپدراگون 820 نیز برخوردار است. پس اگر نیاز مبرم به یک تبلت ندارید کمی بیشتر صبر کنید تا دارای تبلتی با کیفیت دوربین بالاتری شوید.

تعداد اندکی از تبلت های اندرویدی عکاسی را در اولویت خود قرار می‌دهند، با این حال تبلت گلکسی تب اس 2 یکی از آن‌ها است.

اکنون این سؤال پیش می‌آید که آیا تبلت ها به صورت کلی دستگاه‌های مناسبی برای عکاسی هستند یا خیر؟ دستگاه‌های اندرویدی با صفحه نمایش‌های بزرگ، مثلاً هوواوی میت 9 و آل جی وی 20 با صفحه نمایش 5.9 اینچی، قطعاً هنوز از بسیاری از تبلت ها کوچک‌تر هستند ولی بسته به نیاز شما می‌توانند خواسته‌هایتان را برآورده و عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا نسبت به دستگاه‌های بسیار بزرگ‌تر از خود بگیرند. عکاسی با تبلت هنوز هم یک حرکت عجیب به نظر می‌رسد.

گلکسی تب اس 2 از شرکت سامسونگ در اواخر سال 2015 در دو سایز صفحه 8 و 9.7 اینچی عرضه شد. دوربین اصلی آن 8 مگا پیکسل، روزنه لنز آن f/1.9 و کیفیت ضبط ویدئو آن تا 1440p امکان پذیر بود. می‌توان به راحتی گفت که بهترین دوربینی است که تا کنون در یک دستگاه تبلت موجود بوده است.

در بررسی مدل 8 اینچی آن، اندرو مارتونیک راجع به توانایی‌های عکاسی این دستگاه و اینکه چگونه هیچ یک از محصولات عرضه شده در این سال توانایی برابری با آن را ندارند، صحبت کرد.

“عکس‌هایی که این دستگاه می‌گیرد برای یک تبلت بسیار خوب هستند و مانند سایر تبلت ها نمی‌توان آن را با دوربین گوشی‌های میان رده و پایین رده مقایسه کرد. واکنش دوربین خوب است و سریع عکس می‌گیرد ولی نتیجه خیلی جالب نیست. برای عکس گرفتن از اشیا معمولی اطراف یا سلفی‌های خیلی معمولی و ناگهانی کاملاً مناسب است ولی یادآوری می‌کنم تلفن همراهی که با خودتان دارید احتمالاً عکس‌های با کیفیت‌تری نسبت به تبلتتان خواهد گرفت.”

قسمت “برای یک تبلت” در این گزارش بسیار مهم است. تبلت های اندرویدی برای از بین بردن این دیدگاه که آن‌ها فقط محصولاتی نرم افزار محور هستند، تلاش زیادی کرده‌اند. نکته قابل توجه در این رقابت این است که اگر شما تبلت ها را با استانداردهای امروزی گوشی‌های هوشمند مقایسه ‌کنید، حتی در بهترین حالت و با باکیفیت‌ترین دوربین موجود برای یک تبلت نیز شما باید انتظار عکس‌هایی با نور کم و کیفیتی معمولی داشته باشید که حتی با روشنایی روز هم هیچ معجزه‌ای رخ نخواهد داد.

به هر حال، اگر واقعاً علاقه به داشتن تبلت و عکس برداری با آن را دارید، گلکسی تب اس 2 با کیفیت‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. می‌توانید در قسمت زیر، عکس‌هایی که با این تبلت گرفته شده را مشاهده کنید.

.

منبع: AndroidCentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر