;
coinex

پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری 2017 از نگاه وبسایت GameSpot

در حال تعداد بسیار زیادی بازی ویدیویی خوش آب و رنگ در بازار وجود دارد. تعدادی از این عناوین ساخت شرکت‌های غربی بوده ولی در این میان تعدادی بازی ساخت کشور ژاپن نیز وجود داشته که نمونه‌هایی بسیار جالب و قابل توجه به شمار می‌آیند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری سال 2017 (تا به امروز) بپردازیم.

بهترین و پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری 2017

این رتبه بندی و اطلاعات بر اساس آمار و ارقام گروه NPD بوده که به بررسی فروش و ارزیابی بازار اشتغال دارد. این بازی‌ها عبارتند از:

  • For Honnor
  • Residen Evil 7 : Biohazard
  • Grand Theft Auto V
  • NBA 2K17
  • Call of Duty : Infinite Warfare
  • Tom Clancy’s Rainbow Six : Siege
  • Madden NFL 17
  • Battlefield 1
  • Nioh
  • Overwatch

For Honor

این بازی که یک عنوان در سبک بازی‌های مبارزه‌ای قرار می‌گیرد، توسط شرکت Ubi Soft طراحی و تولید شده است. موتور طراحی بازی For Honor، موتور AnvilNext بوده و دارای گرافیک جذابی است. بازی For Honor موفق به دریافت نمره 6 از 10 از وبسایت Steam و 8 از 10 از وبسایت Gamespot شده است. این بازی قابل اجرا بر روی کنسول‌های Playstation 4 و XBOX One و همچنین سیستم عامل ویندوز است.

Resident Evil 7 : Biohazard

این بازی که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری است، هفتمین سری از مجموعه بازی‌های Resident Evil بوده که توسط شرکت بازی سازی Capcom طراحی شده است. سبک این بازی استقامتی ترسناک (Survival Horor) بوده و برای کنسول‌های Playstation 4 و XBOX One و همچنین سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. بازی Resident Eveil 7 : Biohazard موفق به کسب نمره 9 از 10 از وبسایت Steam و 8 از 10 از وبسایت Gamespot شده است.

Grand Theft Auto V

این بازی نیز پنجمین عنوان از سری بازی‌های GTA بوده و توسط شرکت Rockstar North طراحی و تولید شده است. این بازی بسیار موفق و مشهور در سبک اکشن ماجرایی بوده و برای کنسول‌های Playstation 3، Playstation 4، XBOX One و ویندوز طراحی شده است. این بازی موفق به کسب نمره 9 از 10 از وبسایت Steam و وبسایت Gamespot شده است. این سری بازی‌ها یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری تاریخ به حساب می‌آید.

NBA 2K17

بازی NBA 217 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری سال 2017 میلادی بوده و توسط شرکت Visual Concept طراحی و تولید شده است. این بازی ورزشی که به رشته جذاب و پرطرفدار بسکتبال اختصاص یافته توانسه نمرات خوبی مانند 8.9 از 10 را از وبسایت IGN دریافت نماید. بازی NBA2K17 برای کنسول‌های Playstation 3، Playstation 4، XBOX One، XBOX 360 و سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. این بازی همچنین دارای نسخه‌ای برای گوشی‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS نیز است.

Call of Duty : Infinite Warfare

سری بازی‌های اکشن اول شخص ندای وظیفه یکی از مهم‌ترین و مشهورترین عناوین ارائه شده در این سبک از بازی‌ها هستند. این بازی که برای کنسول‌های Playstation 4، XBOX One و ویندوز ارائه شده، ساخت شرکت Infinity Ward بوده که توسط شرکت Activision به بازارهای جهانی ارائه شده است. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته نمره 8 از 10 را از وبسایت Gamespot کسب نماید.

Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege

این بازی یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری سال 2017 بوده که توسط شرکت Ubi Soft طراحی و تولید شده است. این بازی نیز مانند Call of Duty در سبک تیراندازی اول شخص طراحی شده و توانسته نمرات بسیار مناسبی را از سوی منتقدان  دریافت نماید. بازی Tom Clancy’s Rainbow Six : Siege که برای کنسول‌های Playstation 4 و XBOX One و سیستم عامل ویندوز ارائه شده، توانسته نمره 9 از 10 را از وبسایت Steam و 8 از 10 از وبسایت Gamespot و 7.9 از 10 را از وبسایت IGN دریافت نماید.

Madden NFL 17

این بازی یک نمونه از بازی‌های ورزشی بوده که به رشته پرطرفدار فوتبال آمریکایی اختصاص دارد. بازی Madden NFL 17 توسط شرکت EA Sport طراحی و تولید شده و برای کنسول‌های Playstation 3، Playstation 4، XBOX One و XBOX 360 ارائه شده است. این بازی موفق به کسب نمره 8 از 10 از وبسایت Gamespot و 8.6 از 10 از وبسایت IGN شده است.

Battlefield 1

سری بازی‌های Battlefield عنواینی در سبک اکشن اول شخص بوده که به موفقیت بسیار زیادی رسیده اند. این بازی توسط شرکت EA Dice طراحی شده و قابل اجرا بر روی کنسول‌های Playstation 4، XBOX One و همچنین ویندوز است. بازی Battlefield 1 که یکی از بهترین و پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری 2017 به شمار می‌آید، موفق به دریافت نمره 9 از 10 از وبسایت Gamespot شده است.

Nioh

بازی Nioh که یک نمونه در سبک بازی‌های اکشن اول شخص بوده توسط شرکت Team Ninja طراحی شده و تنها برای کنسول Playstation 4 ارائه می‌گردد. بازی Nioh موفق به کسب نمرات بسیار مناسب 9.6 از 10 از وبسیات IGN، نمره 9 از 10 از وبسایت Gamespot شده است.

Overwatch

Overwatch یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص ساخت شرکت Blizzard Entertainment است. این بازی که برای کنسول‌های Playstation 4، XBOX One و ویندوز ارائه شده، موفق به کسب عنوان بهترین بازی در سال 2016 میلادی نیز شده است.

گالری تصاویر بهترین بازی های 2017

منبع : Gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر