;
coinex

گوشی وان پلاس ۳ تی نسخه Colette در تعداد محدود عرضه خواهد شد

گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette معرفی شده است اما رنگ این گوشی یک رنگ تمام مشکی است. گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette قرار است در تنها 250 به فروش برسد.

چندی پیش تیزری از شرکت چینی وان پلاس مبنی بر یک نسخه آبی رنگ از گوشی پرچمدار سال 2016 میلادی این کمپانی با نام وان پلاس 3 تی منتشر شد اما در واقع رنگ این نسخه ویژه از گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette ، رنگ تمام مشکی  است که بسیار خاص و زیبا است. گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette حالا قرار است به صورت بسیار محدود در یک خرده فروشی به فروش برسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت چینی وان پلاس با همکاری و به سفارش مجموعه‌ فروشگاه‌های Coletteبه مناسبت 20 سالگی برند  Colette تصمیم گرفته است تا یک رنگ خاص را با نام Colette  برای گوشی پرچمدار سال 2016 میلادی خود یعنی وان پلاس 3 تی که یک غول به تمام معنای اندرویدی است، آماده کند اما طبق اطلاعات جدید، گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette که چندی پیش معرفی شد، حالا قرار است به صورت محدود و تنها در 250 نسخه به فروش برسد.

اگر شما قصد دارید گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette را تهیه کنید باید بدانید که فروش این گوشی به صورت آنلاین مقدور نیست و برای به دست آوردن یکی از آنها باید در روز 21 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با یکم فروردین ماه در ساعت 11 صبح به وقت محلی به سراغ فروشگاه  Colette در شهر پاریس بروید اما توجه داشته باشید به دلیل محدود بودن تعداد موبایل‌ها و قیمت مناسب این گوشی لاکچری و قدرتمد، بهتر است تا ساعت‌ها یا روزها قبل از زمان تعیین شده به این فروشگاه مراجعه کنید.

گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette معرفی شده است اما رنگ این گوشی یک رنگ تمام مشکی است. گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette قرار است در تنها 250 به فروش برسد.

گفتنی است که گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette به سخت افزای مشابه با نسخه عادی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت مجهز شده است که در بازار جهانی براحتی می‌توانید آن را پیدا کنید. همچنین رنگی تمام مشکی مات و بسیار خاصی  در کنار یک لوگوی Colette در پایین موبایل در نظر گرفته شده است است که باعث شده تا بسیار لاکچری جلوه کند.

از جمله مشخصات فنی پرچمدار شرکت چینی وان پلاس باید به پردازنده قدرتمند و چهار هسته‌ای اسنپدراگون 821 با فرکانس 2.35 گیگاهترز و 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی از نوع امولد با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ، 6 گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع دش شارژ ((Dash Charge و سیستم عامل اندروید 6.00 مارشمالو همراه با رابط کاربری اختصاصی شرکت وان پلاسOxygen OS اشاره کرد.

در مورد قیمت گوشی وان پلاس 3 تی نسخه Colette باید گفت که این موبایل هوشمند قرار است با همان قیمت نسخه 128 گیگابایات یعنی، 479 یورو معادل با 515 دلار در 250 نسخه به فروش برسد.

نظر شما در رابطه با نسخه تولید محدود Colette از گوشی وان پلاس 3T چیست؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر