;
coinex

به زودی سونی اکسپریا ال وان عرضه خواهد شد

اکسپریا ال وان

کمپانی سونی تصمیم گرفته است که مدل جدیدی از گوشی‌های اکسپریا ال خود را تولید کند. این گوشی اکسپریا ال وان نام دارد و تا اواخر امسال منتشر خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

سونی تا به حال چهار تلفن همراه هوشمند جدید خود را در سال 2017 معرفی کرده است که البته این چهار گوشی توانستند موفقیت‌های زیادی کسب کنند و بسیار مورد استقبال قرار گرفتند (اکسپریا ایکس زد پریمیوم، اکسپریا ایکس زد اس، اکسپریا ایکس ای 1 (Xperia XA1) و اکسپریا ایکس ای 1 اولترا) اما مطمئنا این کمپانی به همین چهار گوشی جدید اکتفا نخواهد کرد. گوشی هوشمند جدیدی که سونی قصد کرده است آن را تا اواخر امسال منتشر کند، اکسپریا ال وان (Xperia L1) نام دارد. (این مدل G3312 شماره‌ گذاری شده است)

اخیرا تنظیم کننده‌های مخابراتی روسیه مهر تایید بر این موضوع گذاشتند که گوشی‌های جدید اکسپریا ال وان تکمیل کننده موفقیتی هستند که اکسپریا ال به دست آورده بود. اگر احیانا فراموش کردید که گوشی‌های ایکس ال چگونه بودند نگران نباشید؛ ما به شما یادآوری می‌کنیم. اکسپریا ال (Xperia L) تلفن همراه هوشمندی بود که در سال 2013 برای اولین بار منتشر شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و نوار اعلانات ال ای دی بود و از نظر طراحی ظاهری هم، پشت آن اندکی خمیده بود. (عکس این گوشی در بالا برایتان آورده شده است.)

متاسفانه، اطلاعات دیگری در مورد موبایل جدید سونی یا همان اکسپریا ال وان منتشر نشده است و هنوز نمی‌دانیم این گوشی هوشمند چه مشخصاتی خواهد داشت. البته این را می‌دانیم که 4 سال پیش، گوشی اکسپریا ال در دسته گوشی‌های میان رده قرار گرفت بنابراین انتظار می‌رود که اکسپریا ال وان هم پا جای پای اکسپریا ال گذاشته و جزو گوشی‌های میان رده باشد. تا این لحظه اطلاعات منتشر شده در همین حد هستند؛ اما با ما همراه باشید به محض این که خبر جدیدی در این زمینه انتشار یافت با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر