;
coinex

گوشی نوکیا 6 گواهینامه FCC را دریافت کرد؛ منتظر عرضه جهانی باشید

گوشی نوکیا 6 به عنوان یک میان رده اندرویدی از نوکیا در سال 2017 توانسته است تا گواهینامه FCC برای عرضه در آمریکا را کسب کند.
گوشی نوکیا 6، محصول اندرویدی جدید نوکیا در سال 2017 میلادی به عنوان یک گوشی میان‌‎رده توانسته است تا گواهینامه کمیسوسن ارتباطات فدرال کشور ایالات متحده آمریکا با نام FCC دریافت کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوشی نوکیا 6، اولین محصول اندرویدی نوکیا با همکاری صاحب جدید این شرکت یعنی اچ ام دی گلوبال در سال 2017  در کشور  چین معرفی و عرضه شد. همچنین نسخه جهانی این گوشی  در کنگره جهانی موبایل سال 2017 به صورت رسمی توسط نوکیا معرفی شد اما حالا گوشی نوکیا 6 بعد از مدت‌ها موفق به دریافت گواهینامه کمیسوسن ارتباطات فدرال کشور ایالات متحده آمریکا با نام FCC شده است که نشان از عرضه جهانی نوکیا 6 در برهه زمانی نزدیکی دارد.

گوشی نوکیا 6 به عنوان یک میان رده اندرویدی از نوکیا در سال 2017 توانسته است تا گواهینامه FCC برای عرضه در آمریکا را کسب کند.

طبق تصویر بالا، یک گواهینامه مربوط به دستگاهی از شرکت اچ ام دی گلوبال با برند شرکت نوکیا از نوع گوشی هوشمند با شماره مدل TA-1038 صادر شده است که طبق آن می‌توان حدس زد که این محصول همان گوشی نوکیا 6 باشد چرا که نوکیا با شماره مدل TA-1000 وارد بازار کشور چین شده است.

در هر صورت اگر گواهینامه FCC برای گوشی هوشمند نوکیا 6 حقیقت داشته باشد، باید بگوییم که این محصول به زودی وارد بازار کشور آمریکا خواهد شد و به همین سبب عرضه جهانی این گوشی به زودی در مناطقی از جهان و البته کشور ایران که دارای یک نماینده رسمی و مستقیم است، انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: گوشی نوکیا ۶ در ایران چه قیمتی خواهد داشت؟

از جمله مشخصات فنی گوشی میان‌رده نوکیا 6 می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ، 3 و 4 گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی،  حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

نظر شما در رابطه با گوشی نوکیا 6 چیست؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر