;
coinex

گلکسی S8 امتیار 205 هزار را در بنچمارک آنتوتو کسب کرد!

گوشی گلکسی S8 توانسته است تا در بنچمارک آنتوتو امتیاز 205 هزار را کسب کند و حالا گلکسی S8 از سامسونگ قدرتمندترین موبایل دنیا تا به امروز است.
طبق اطلاعات منتشر شده از یک ویدیوی جدید، گوشی گلکسی S8، پرچمدار جدید خانواده کهکشانی سامسونگ توانسته است تا در بنچمارک آنتوتو امتیاز بسیار بالای 250 هزار را کسب کند و به عنوان قدرتمندترین موبایل دنیا نام خود را ثبت کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ویدیوی جدیدی منتسب به گوشی سامسونگ گلکسی S8 منتشر شده است که آن را در تست معروف بنچمارک آنتوتو به عنوان یک سایت بنچمارک معتبر نشان می‌دهد اما در کمال تعجب گوشی سامسونگ گلکسی S8 با شماره مدل SM-G950 در پایان این آزمایش توانسته است تا امتیاز 250,284 را در آنتوتو به خود اختصاص دهد و نام خود را به عنوان قدرتمندترین موبایل دنیا تا به امروز ثبت کند.

امتیاز 205 هزار که توسط گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 بنچمارک آنتوتو ثبت شده است، هنوز مشخص نیست برای نسخه پردازنده اگزینوس 8895 است یا این امتیاز متعلق به نسخه قابل عرضه در چین و آمریکا یعنی همراه با پردازنده اسنپدراگون 835 است اما در هر صورت شاهد تفاوت فاحش برتری و امتیاز گلکسی S8 نسبت به قدرتمندترین گوشی معرفی شده دنیا یعنی آیفون 7 پلاس با امتیاز 181 هزار و برترین موبایل اندرویدی جهان تا به کنون یعنی موبایل وان پلاس 3 تی با امتیاز 162 هزار و پردازنده اسنپدراگون 821 هستیم.

گفتنی است که طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های جدید خانواده کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس قرار است طی یک رویداد رسمی در تاریخ 29 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با 9 فروردین ماه 96 معرفی شوند.

همچنین قرار است تا خانواده گلکسی اس 8 در تاریخ 28 آوریل مصادف با 8 اردیبهشت ماه به صورت رسمی عرضه شوند که این تاخیر یک ماهه می‌‎تواند به سامسونگ در رخ ندادن فجایع گلکسی نوت 7 برای موبایل هوشمند گلکسی S8 و تولید بیشتر چیپ 10 نانومتری اسنپدراگون 835 با کمک کوالکام کمک بسیار بزرگی باشد.

در ادامه شاهد ویدئوی رکورد شکنی سامسونگ گلکسی S8 در بنچمارک آنتوتو هستید:

نظر شما در رابطه با گلکسی S8 چیست؟ آیا واقعا این گوشی یک غول اندرویدی است؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر