;
coinex

با ساعت Montblanc Summit آشنا شوید؛ لوکس اما هوشمند

ساعت Montblanc Summit یک ساعت هوشمند لاکچری و گران قیمت با ظاهری زیبا و قابلیت شخصی سازی بالا با سیستم عامل اندروید ویر 2.0 است.
ساعت Montblanc Summit محصولی جدید از کمپانی Montblanc است که مدت زمان زیادی است در حوزه لوازم لوکس و گران قیمت فعالیت می‌کند. این ساعت هوشمند در عین لوکس بودن و قیمت 16 هزار دلاری، به سیسیتم عامل اندروید 2.0  و سخت افزاری مناسب مجهز شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با ساعت Montblanc Summit آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید، طی سال‌های اخیر صنعت گجت‌های پوشیدنی در طراحی و تولید بسیار تغییر کرده است برای مثال اگر به اولین ساعت‌های هوشمندی که وارد بازار شدند نگاهی داشته باشیم می‌بینیم که آنها امکانات بسیار مناسبی داشتند اما ضعف آنها در طراحی و ظاهر نچندان جذاب بوده است.

یک کمپانی تولید محصولات لاکچری مانند خودکار و ساعت‌های غیر هوشمند با نام Montblanc یک ساعت هوشمند گران قیمت، زیبا و لاکچری را با نام ساعت Montblanc Summit تولید کرده است که تمامی ویژگی‌های ساعت هوشمند را در عین زیبایی دارد.

ساعت Montblanc Summit یک ساعت هوشمند لاکچری و گران قیمت با ظاهری زیبا و قابلیت شخصی سازی بالا با سیستم عامل اندروید ویر 2.0 است.

ساعت Montblanc Summit در قسمت سخت افزاری به پردازنده اسنپدراگون ویر 2100 شرکت کوالکام، صفحه نمایش 1.39 اینچی از نوع آمولد با خمیدگی جزئی، 4 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور ضربان قلب مجهز شده است و برای سیستم عامل آن نیز جدیدترین سیستم عامل گجت‌های پوشیدنی یعنی اندروید ویر 2.0 در نظر گرفته شده است.

ساعت Montblanc Summit به عنوان یک ساعت هوشمند بسیار کامل و قدرتمند است اما جالب است بدانید که این ساعت اصلا ظاهر کلاسیکی ندارد و با استایلی اسپرت و لاکچری طراحی شده است. طبق گفته کمپانی سازنده، ساعت Montblanc Summit در 4 شکل و با 4 بند متفاوت با قابلیت شخصی سازی در 300 ظاهر مختلف با قیمت 16 هزار دلار عرضه خواهد شد که برای خرید یک ساعت هوشمند هزینه بالایی در عموم جامعه است اما برای خرید یک محصول لاکچری و مخصوص ثروتمندان قیمت بسیار مناسبی ست.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند لاکچری Montblanc Summit چیست؟

.

منبع: Slash Gear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر