;
coinex

گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra با نمایشگر یاقوت کبود معرفی شد

شرکت تایوانی اچ تی سی از نسخه جدید گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra همراه با صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود به عنوان نسخه لاکچری پرچمدار سال 2017 خود رونمایی کرد.
شرکت تایوانی و نام دار اچ تی سی از مدل جدید گوشی پرچمدار سال 2017 میلادی خود یعنی گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra با نمایشگری از جنس یاقوت کبود به صورت رسمی در تعدادی محدود رونمایی کرده است که قرار است با قیمتی بالا تنها وارد بازار کشور تایوان شود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به این نسخه جدید از گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra نگاهی داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید، کمپانی تایوانی اچ تی سی دیگر همچون گذشته در صنعت موبایل حرف چندانی برای گفتن ندارد و به قولی این شرکت شاید همواره محصولاتی لاکچری، خاص را تولید کند اما قیمت گذاری نادرست، تولید موبایل‌های نچندان قدرتمند و بروز نسبت به سایر شرکت‌ و از دست دادن بازارهای اصلی به دلیل تبلیغات پایین باعث شده است تا این غول تایوانی دیگر حال و روز خوبی نداشته باشد.

شرکت تایوانی اچ تی سی از نسخه جدید گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra همراه با صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود به عنوان نسخه لاکچری پرچمدار سال 2017 خود رونمایی کرد.

طبق اطلاعاتی که چندی پیش منتشر شده بود، شرکت اچ تی سی قرار بود یک شگفتی  ایجاد کند و بسیاری از طرفداران این برند قدیمی منتظر یک محصول جدید و متفاوت بودند اما در عین ناباوری تایوانی‌ها از نسخه جدید گوشی هوشمند اچ تی سی یو اولترا با صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود با 128 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان نسخه برتر و لاکچری این اسمارت فون پرچمدار، رونمایی کردند.

شرکت تایوانی HTC بر خلاف بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند حتی یک رنگ خاص دیگر را به گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra با صفحه نمایش یاقوت کبود، اضافه نکرده است و قرار این تلفن هوشمند را با رنگ آبی و با بسته بندی لوکسی همراه با یک کاور چرمی سفید رنگ، یک عدد پاوربانک، یک عدد جا کلیدی روانه بازار کشور تایوان کند.

مشخصات فنی گوشی گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra با صفحه نمایش یاقوت کبود به شرح زیر است:

شرکت تایوانی اچ تی سی از نسخه جدید گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra همراه با صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود به عنوان نسخه لاکچری پرچمدار سال 2017 خود رونمایی کرد.

ابعاد 8 × 79.8 × 162.4میلی‌متر
وزن 170 گرم
پردازنده اصلی پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای اسنپدراگون 821 با فرکانس 2 و 1.6 گیکاهرتز
پردازنده گرافیکی آدرتو 530
صفحه نمایش نمایشگر Super LCD5 5.7 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی با تراکم پیکسلی 515 پیکسلی در هر اینچ از جنس یاقوت کبود
حافظه رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با دیافراگم 1.8 به همراه فلش LED دوگانه
دوربین سلفی 16مگاپیکسل
باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 3.0
سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا
رنگبندی آبی
ویژگی‌ها دو سیم کارت همزمان، حسگر اثر انگشت
محتویات جعبه کاور چرمی سفید رنگ، پاوربانک مخصوص، جا کلیدی، شارژر و کابل شارژر و دفترچه راهنما

گفتنی است که قرار است پیش فروش گوشی اچ‌ تی‌ سی U Ultra با نمایشگر یاقوت کبود از 28 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با هشتم فروردین ماه 96 با قیمت 9220 دلار آمریکا تنها در کشور تایوان آغاز شود. این در حالیست که قیمت گوشی هوشمند اچ تی سی U Ultra با صفحه نمایش معمولی در نسخه 64 گیگابایت در حدود 780 دلار آمریکا است و این گوشی با قیمتی در حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان بدون گارانتی در بازار ایران موجود است.

نظر شما در مورد نسخه جدید گوشی اچ تی سی U Ultra با نمایشگر یاقوت کبود چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر