;
coinex

برنامه کلیپس اپل فیلم‌ها و عکس‌های جالبی برای شبکه‌های اجتماعی می‌سازد

برنامه کلیپس اپل فیلم‌ها و عکس‌های جالبی برای شبکه‌های اجتماعی می‌سازد

روز گذشته، برنامه کلیپس اپل (Clips) توسط این کمپانی برای ساخت ویدیو و عکس‌های فانتزی و جذاب، معرفی شد. دیروز به همراه انتشار آی پد اصلاح شده اپل، این کمپانی از یک برنامه مخصوص ویدیو هم به نام کلیپس (Clips) رونمایی کرد.

این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را سریعا و در حال حرکت ویرایش کرده و در یکی از شبکه‌های اجتماعی خود به انتخاب کاربر، منتشر کنند. به جای اینکه اپل، ورژن مخصوص خود را از گوگل پلاس و فیس بوک منتشر کند، کلیپس را عرضه کرد تا کاربران بتوانند ویدیوها و عکس‌های خود را در صفحات اجتماعی راحت‌تر به اشتراک بگذارند.

برنامه اپل کلیپس فایل‌های شما را به طور مستقیم در اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب، ویمو و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. با این برنامه شما قادر خواهید بود عکس‌ها و کپشن های دلخواه خود را با فیلترهایی مانند پریسما یا سایر برنامه‌های ویرایش عکس، دست کاری کنید.

با انتشار برنامه کلیپس، اپل سعی در حفظ ارتباط هرچه نزدیک‌تر با کاربر را داشته و به او این توانایی را می‌دهد که با این برنامه عکس بگیرد، آن را ویرایش کند و به آسانی به اشتراک بگذارد. برنامه کلیپس اپل تقریبا تلفیقی از ویژگی Memories از برنامه iPhonePhotos و برنامه مخصوص ویرایش ویدیوی این دستگاه به نام iMovies است.

بعد از ضبط یک کلیپ، شما قادر خواهید بود فیلترهای متفاوتی را روی آن اعمال کرده یا نمادها و شکلک‌های کارتونی در آن به کار ببرید. در زمان انتشار اولیه تنها 8 فیلتر مختلف در اپل کلیپس موجود خواهند بود که تقریبا مشابه با فیلترهای برنامه Apple Photos هستند، ولی در آپدیت‌های بعدی، اپل فیلترهای متفاوت دیگری را به آن اضافه می‌کند.

همچنین ویژگی “عنوان به صورت زنده” نیز در این برنامه وجود دارد که شما می‌توانید با گفتن عبارتی مستقیم به گوشی همراه خود، کپشنی را در بالای عکس در حال ویرایشتان درج کنید. البته هنوز دلیل اینکه چرا از صدا برای نوشتن کپشن استفاده می‌شود، مشخص نیست.

اپلیکیشن کلیپس اپل ماه آینده در اپ استور منتشر می‌شود؛ ولی تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. همچنین هنوز مشخص نشده که چه مدل آیفون‌هایی قادر به استفاده از این برنامه خواهند بود، اما اگر آیفون شما از iOS 10 استفاده می‌کند به احتمال زیاد فرصت استفاده از این برنامه را خواهید داشت. به یاد داشته باشید که این برنامه مخصوص آی او اس است و دستگاه‌های اندروید قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

.

منبع: Techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر