;
coinex

جزئیات تبلت شیائومی می پد 3 و شیائومی می پد 3 پرو منتشر شد؛ دو مدل از هر کدام!

تبلت‌ شیائومی می پد 3 و شیائومی می پد 3 پرو همزمان با گوشی‌های شیائومی می 6 عرضه خواهند شد. در اینجا به بررسی برخی ویژگی‌های این دو تبلت پرداخته ایم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اولین باری که در مورد تبلت شیائومی می پد 3 چیزی شنیدیم، اوایل امسال بود که عکس‌هایی از این تبلت لو رفت و جزئیات و مشخصات آن را نشان می‌داد؛ اما خبری که امروز برایتان داریم جزئیات دقیق‌تر و بیشتری را به شما ارائه می‎دهد.

اول از همه مشخصات می پد 3 را بررسی خواهیم کرد. منابع معتبری به این موضوع اشاره می‎کنند که کمپانی شیائومی، این تبلت را در دو مدل با دو صفحه نمایش مختلف و دو سیستم عامل متفاوت منتشر خواهد کرد. اولین مدل، مانند مدل‌های قبلی دارای همان صفحه نمایش 7.9 اینچی است؛ اما تا کنون اشاره‌ای به کیفیت تصویر و رزولوشن این صفحه نمایش نشده است. این تبلت از 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. شیائومی می پد 3 با نمایشگر 7.9 اینچی از اندروید 7.0 نوقا استفاده خواهد کرد و با قیمت‌های 188 دلار و 231 دلار به فروش خواهد رسید.

مدل دوم که شیائومی می پد 3 پرو نام دارد، دارای صفحه نمایش 9.8 اینچی خواهد بود. متاسفانه در این مدل هم رزولوشن یا کیفیت تصویر صفحه نمایش هنوز مشخص نشده است؛ اما این را می‎دانیم که رم و میزان حافظه داخلی این تبلت بزرگ تر هم، دقیقا مانند همان شیائومی می پد 3 است. یعنی هم مدل 64 گیگابایتی آن موجود است و هم 128 گیگابایتی.

این تبلت از اینتل 8750 (احتمالا مدل اتم x7-Z8750) به عنوان پردازنده استفاده خواهد کرد و با ویندوز 10 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برچسب قیمت این تبلت از 246 دلار شروع خواهد شد.

با وجود این که از بسیاری از جزئیات این تبلت‌ها منتشر شده است؛ اما هنوز هم خیلی از مشخصات آن برایمان نامعلوم است. به عنوان مثال هنوز نمی‌دانیم شیائومی می پد 3 از چه پردازنده‌ای برخوردار است و یا وضعیت باتری این دو تبلت چگونه خواهد بود.

همچنین نکته قابل توجه دیگری که مشتاق کشف آن هستیم، این است که آیا هر دو تبلت از یک مدل لنز برای دوربین استفاده خواهند کرد یا خیر. انتظار می‌رود تاریخ انشتار این تبلت‌ها با روز انتشار گوشی شیائومی می 6 هم‌زمان باشد. در ابتدا گفته شد که گوشی‎های می 6 در ماه آوریل منتشر خواهند شد؛ اما همانطور که در خبرهای پیشین اشاره کردیم، تاریخ انتشار می 6 تا ماه مه به تاخیر افتاد. پس احتمالا در ماه مه شاهد عرضه تبلت شیائومی می پد 3 و شیائومی می پد 3 پرو خواهیم بود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر