;
coinex

گوشی اوپو F3 Plus معرفی شد؛ پرچمداری زیبا و قدرتمند در زمینه سلفی

شرکت چینی اوپو بالاخره اطلاعاتی از گوشی اوپو F3 Plus را منتشر کرده است. اوپو F3 Plus یک موبایل قدرتمند در زمینه سلفی و عکاسی است.
امروز شرکت چینی اوپو رسما از گوشی اوپو F3 Plus به عنوان یک موبایل پرچمدار و قدرتمند همراه با ویژگی‌های بسیار جذابی رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با جدیدترین گوشی شرکت چینی اوپو، اوپو F3 Plus آشنا شوید.

شرکت چینی اوپو یکی از تولید کنندگان نسبتا قدیمی و معروف صنعت موبایل در کشور چین است که توانسته در چندین سال اخیر با تولید محصولات قدرتمند، با کیفیت و البته با قیمت مناسب جایگاه اول بازار کشور چین و یکی از برندهای بسیار محبوب در کشور هند و کشورهای اروپایی باشد. این شرکت امروز بعد از مدت‌ها انتشار تیزرها و اخباری مرتبط با یک موبایل پرچمدار جدید از اوپو، به طور رسمی در وب سایت رسمی اوپو از موبایل هوشمند جدیدی با نام اوپو اف 3 پلاس (Oppo F3 Plus) رونمایی کرد که ویژگی‌های بسیار جذابی دارد.

گوشی اوپو F3 Plus یک دستگاه میان‌رده تمام عیار یا حتی پرچمدار تلقی می‌شود که علاوه بر ظاهر زیبا دارای سخت افزار قدرتمند و به خصوص دوربین سلفی بسیار قدرتمندی است تا انتخاب اول برای عاشقان عکاسی سلفی باشد. همچنین این گوشی شباهت بسیار زیادی به اوپو R9s است دارد و همچون R9s به آنتن بسیار قدرتمند از نوع 6 آنتن مجهز شده است تا شما هیچ وقت مشکل آنتن دهی نداشته باشید.

شرکت چینی اوپو بالاخره اطلاعاتی از گوشی اوپو F3 Plus را منتشر کرده است. اوپو F3 Plus یک موبایل قدرتمند در زمینه سلفی و عکاسی است.

موبایل هوشمند اوپو اف 3 پلاس به عنوان قلب تپنده به چیپست پردازنده هشت هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 635 با چهار هسته کورتکس  A72 و چهار هسته کورتکس A53 مجهز شده است که یک پردازنده شبه پرچمدار است تا بتواند تمامی پردازش‌های سنگین را اجرا کند. همچنین اوپو F3 Plus به صفحه نمایشی در حدود 6 اینچ با حاشیه بسیار پاین 2 میلی‌متر با وضوح تصویر فول اچ دی همراه با لایه محافظ گوریلا گلس 5 مجهز شده است.

از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی اوپو F3 Plus باید به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با سنسور IMX398 سونی با گشادگی لنز f/1.7 همراه با فوکوس خودکار و فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی دوگانه با لنزهای 8 مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار بالای 120 درجه، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

شرکت چینی اوپو بالاخره اطلاعاتی از گوشی اوپو F3 Plus را منتشر کرده است. اوپو F3 Plus یک موبایل قدرتمند در زمینه سلفی و عکاسی است.

در قسمت سخت نرم افزاری  اوپو F3 Plus به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو با نسخه سوم رابط کاربری اختصاصی شرکت اوپو یعنی  Color OS مجهز شده است که شاید تا حدی قدیمی باشد اما باید امیدوار بود که بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا برای خانواده اوپو اف 3 عرضه شود.

جالب است بدانید که اطلاعات منتشر شده منتسب به گوشی هوشمند اوپو F3 Plus که در سایت رسمی شرکت چینی اوپو منتشر شده بود، بعد از مدتی از روی سایت این شرکت برداشته شد اما به احتمال زیاد با رونمای رسمی از گوشی اوپو F3 Plus  و برادر کوچک این پرچمدار یعنی اوپو گوشی اوپو F3  در حضور خبرنگاران و جمعی از اصحاب رسانه در کشور چین تا چندین ساعت آینده  مجددا شاهد اطلاعات بیشتری از جمله قیمت، زمان عرضه و کشورهای مقصد این گوشی بر روی وب سایت این شرکت خواهیم بود.

نظر شما در مورد اوپو F3 Plus چیست؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر