;
coinex

جدیدترین و معتبرترین عکس‌های گلکسی اس 8 سامسونگ در چین منتشر شد

جدیدترین و معتبرترین عکس‌های گلکسی اس 8 سامسونگ در چین منتشر شد

عکس‌های جدیدی از گوشی‎های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ منتشر شده است که مهر تایید بر بسیاری از شایعه‎هایی که در مورد این گوشی‎ها پخش شده بود، می‎گذارد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

هر چه به روز انتشار رسمی گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ نزدیک تر می‌شویم، همه چیز در مورد این دو گوشی از حد شایعه فراتر می‎رود و برایمان روشن تر می‎شود. افزایش تصاعدی تعداد عکس‎هایی که از این گوشی‎های هوشمند منتشر می‎شوند، خبر از عرضه قریب الوقوع آن‎ها می‎دهند.

گلکسی اس 8

جدیدترین عکس‎هایی که از گوشی‎های گلکسی اس 8 سامسونگ در وبسایت چینی ویبو انتشار یافته‌اند، تصاویر مشخص و واضحی را از ظاهر بیرونی این گوشی و همچنین مشخصات صفحه نمایش آن در حالت روشن نیز ارائه می‎دهند. دستگاهی که با شماره مدل SM-G9500 ساخته شده است، نسخه مخصوص کشور چین شمرده می‎شود. البته طبق عکس‎ها، این که نسخه‌ای از گلسی اس 8 سامسونگ مخصوص کشور چین ساخته شده باشد تنها ادعایی بیش نیست؛ چرا که اینگونه که در عکس‎ها دیده می‎شود، خدمات گوگل (Google Services) بر روی این گوشی‎ها نصب شده است! همانطور که می‌دانید خدمات گوگل و گوپل پلی بر روی گوشی‎هایی که در چین عرضه می‎شوند، از پیش در کارخانه نصب نمی‌شود.

گلکسی اس 8

طراحی گوشی با آن چه که در عکس‎های پیشین دیده ایم تطابق دارد پس این عکس‎های جدید نکته تازه ای در باب طراحی ظاهری گلکسی اس 8 سامسونگ به ما ارائه نمی‎دهد. کلیدهای ضروری مانند کلید خانه نیز در لبه پایینی صفحه نمایش این گوشی قرار دارند. همچنین عکس‎های صفحه نمایش در حال کار، حاکی از وجود ان اف سی (NFC) بر این گوشی است.

گلکسی اس 8

نکته قابل توجه دیگر در مورد گلکسی اس 8 سامسونگ این است که نسخه مخصوص چین آن از تراشه اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835) به عنوان پردازنده استفاده می‎کند که با رم 6 گیگابایتی پشتیبانی می‎شود. به علاوه، همچنان شایعه‎هایی وجود دارد که از مجهز بودن به قابلیت تشخیص چهره، برای بالا بردن امنیت دستگاه خبر می‌دهد. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، انتظار می‎رود که قیمت‎ این گوشی از 53000 دلار (حدودا دو میلیون ریال) هم بگذرد.

پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در روز 29 ماه مارس (9 فروردین ماه) رونمایی خواهند شد، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی وارد بازارهای چین می‎شوند.

گلکسی اس 8

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر