;
coinex

دو گوشی جدید نوبیا از شرکت ZTE در سایت TENAA لو رفت

مشخصات سخت افزاری و تصاویر از دو گوشی جدید خانواده نوبیا از شرکت ZTE منتشر شده است که احتمالا این گوشی‌های جدید ZTE Nubia Z17 نام خواهند داشت.
اطلاعاتی جدید از دو گوشی هوشمند جدید خانواده نوبیا از شرکت چینی ZTE با مشخصات سخت افزاری پرچمدار و میان رده همچون خانواده آیفون 7 از شرکت اپل در سایت TENAA یا همان آژانس رگولاتوری کشور چین لو رفته است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، در این روزها شاهد لو رفتن اطلاعات و تصاویری از نسل آینده گوشی‌های سری Z خانواده نوبیا از شرکت چینی ZTE هستیم که احتمالا نوبیا Z17 نام خواهد داشت. چندی پش تصاویری از دو گوشی جدید خانواده نوبیا از کمپانی ZTE در سایت در سایت TENAA، آژانس رگولاتوری کشور چین به همراه برخی مشخصات سخت افزاری با شماره مدل‌های NX551J و NX573J لو رفته است که به دلیل شباهت عکس لو رفته با تصاویر قبلی احتمالا این دو گوشی هوشنند جدید متعلق به خانواده نوبیا Z17  یعنی پرچمداران جدید شرکت ZTE هستند.

گوشی نوبیا با شماره مدل NX551J یک تلفن هوشمند پرچمدار است که به دلیل استفاده از خط آنتن U شکل و دوربین دوگانه به آیفون 7 پلاس از شرکت اپل شباهت بسیار زیادی دارد اما احتمال می‌رود به دلیل روند قیمت گذاری رقابتی کمپانی چینی زد تی ای باید شاهد قیمت خوبی برای آن باشیم.

مشخصات سخت افزاری و تصاویر از دو گوشی جدید خانواده نوبیا از شرکت ZTE منتشر شده است که احتمالا این گوشی‌های جدید ZTE Nubia Z17 نام خواهند داشت.

 این گوشی در قسمت سخت افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع اولد با وضوح تصویر فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه  با لنزهای 16 مگاپیکسلی (احتمالا یک لنز رنگی و یک لنز تک رنگ)، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، باتری 3560 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

همچنین گوشی جدید و پرچمدار نوبیا با شماره مدل NX551J در قسمت نرم افزاری در عین ناباوری به سیستم عامل نسبتا قدیمی اندروید 6.0 مارشمالو به عنوان سیستم نرم افزاری پیش فرض مجهز شده است که احتمالا قابلیت به روز رسانی به اندروید 7.0 نوقا را داشته باشد.

گوشی دوم خانواده نوبیا از شرکت چینی ZTE که در سایت تنا لو رفته است دارای شماره مدل NX573J است. این گوشی یک نسخه کامپکت از برادر بزرگ خود یعنی NX551J است که به سخت افزاری پایین‌رده‌تر اما قابل قبول مجهز شده است.

مشخصات سخت افزاری و تصاویر از دو گوشی جدید خانواده نوبیا از شرکت ZTE منتشر شده است که احتمالا این گوشی‌های جدید ZTE Nubia Z17 نام خواهند داشت.

گوشی نوبیا با شماره مدل NX551J که احتمالا نوبیا زد 17 مینی نام خواهد داشت، در قسمت سخت افزاری و نرم افزاری به پردازنده هشت هسته‌‎ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع TFT با وضوح تصویر اچ دی، 3 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، باتری 2900 میلی‎آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو مجهز شده است.

در هر صورت باید گفت که به دلیل لو رفتن تصاویر و مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها در سایت آژانس رگولاتوری کشور چین  که احتمالا طبق شایعات قبلی نوبیا Z17 نام خواهند داشت، باید به زودی شاهد رونمایی رسمی و عرضه آن‌ها توسط کمپانی چینی زد تی ای باشیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر