;
coinex

پیش خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ در 29 مارس در اروپا آغاز خواهد شد

اس 8 پلاس

طبق گزارش جدیدی که از یک منبع موثق منتشر شده، پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در روز 29 مارس معرفی خواهند شد و در همان روز هم آماده پیش خرید خواهند بود. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

درست همان لحظه ای که فکر می‎کردیم همه چیز را کامل و دقیق می‎دانیم، گزارشی منتشر شد که در تناقض با برخی چیزهایی بود که تا به امروز در مورد گوشی‎های گلکسی اس 8 سامسونگ می‎دانستیم. کمپانی سامسونگ از پیش این خبر را تایید کرده است که از پرچمدار جدیدش در روز 29 ماه مارس (نهم فروردین ماه) به طور رسمی رونمایی خواهد کرد اما این کمپانی کره ای در مورد این که دقیقا چه زمانی این گوشی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت هیچ جزئیاتی منتشر نکرده است.

با وجود این که شایعه‎های پیشین از این قرار بودند که گوشی‎های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ در روز 7 ماه آوریل (18 فروردین ماه) آماده پیش خرید خواهند بود، اما اکنون گزارشی جدید به دست رسیده است که خلاف این موضوع را بیان می‎کند. وبلاگ هلندی AndroidWorld گزارشی از منابع موثقی دارد که به گفته آن‎ها گوشی‏‌های گلکسی اس 8 سامسونگ در همان روزی که رونمایی می‎شوند (29 مارس) آماده پیش خرید نیز خواهند بود.

این گزارش به خصوص به این مسئله اشاره می‎کند که گلکسی اس 8 در کشورهای هلند و بلژیک در دسترس خواهد بود؛ اما به نظر می‎رسد دیگر بازارهای اروپایی هم در همان زمان، آماده پیش خرید پرچمدار جدید سامسونگ باشند.

خوشبختانه در این گزارش جدید قیمت این گوشی تغییر نکرده است و همانطور که پیش از این می‎دانستیم قیمت گلکسی اس 8 از 799 یورو (32,990,710 ریال) و قیمت گلکسی اس 8 پلاس از 899 یورو (37,116,114 ریال) آغاز خواهد شد. بر خلاف سال‎های گذشته، این بار کمپانی سامسونگ هیچ امتیاز ویژه ای برای کسانی که این دو گوشی را پیش خرید می‎کنند، قائل نمی‌شود.

تنها چیزی که هنوز هیچ اطلاعی از آن نداریم این است که چه زمانی گوشی‎های پیش خرید شده تحویل کاربران داده خواهند شد. در حال حاضر فقط این را می‎دانیم که برخی بر این باورند که احتمالا گوشی‎های گلکسی اس 8 در ماه آوریل روانه بازار خواهند شد؛ که البته دانستن این مسئله کمک زیادی به ما نمی‏کند!

پر واضح است که اخبار مربوط به تاریخ پیش خرید و انتشار گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ در هر لحظه ممکن است تغییر کند، پس با ما همراه باشید تا اگر خبر جدیدی منتشر شد با شما در میان بگذاریم.

منبع: Phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر