;
coinex

باغچه های عمودی که سبزیجات را سریع و آسان پرورش می‌دهند

باغچه های عمودی که سبزیجات را سریع و آسان پرورش می‌دهند

با وجود اینکه مردم تمایلات زیادی به استفاده از مواد غذایی تازه و سالم دارند، کمتر کسی سعی می‌کند خودش به پرورش آن‌ها بپردازد. در واقع این موضوع به علاقه، کمبود وقت و کمبود جا مربوط می‌شود و انجام این کار در خانه، کمی هم غیر معمول است. حال، شرکت EcoQube راهی برای حل این مشکل ایجاد کرده است.

این راه حل، EcoQube Frame نام دارد و یک باغچه عمودی کوچک است که سبزیجات کوچک (Micro veggies) را سریع و آسان پرورش می‌دهد. این باغچه با هدف پرورش گیاهان، بدون نیاز به مراقبت ساخته شده است و تنها در یک هفته سبزیجات کوچک را پرورش می‌دهد و علاوه بر آن، یک وسیله دکوراتیو زنده برای منزل شما نیز به حساب می‌آید.

با توجه به طراحی عمودی این باغچه کوچک، امکان قرار دادن آن در قفسه، بر روی میز یا اپن آشپزخانه وجود دارد و برای دیگر اشیا و لوازم، فضا را محدود نمی‌کند. در حالتی دیگر، می‌توان آن را به دیوار وصل کرد تا بتوان نمایی مدرن و ارگانیک به خانه بخشید. بعد از قرار دادن پد دانه‌ها در فریم باغچه، فرایند مویینگی برای آبرسانی لازم برای سالم ماندن گیاهان صورت می‌گیرد.

باغچه های عمودی EcoQube Frame

علاوه بر جای کمی که این باغچه‌ها اشغال می‌کنند، این گلدان‌ها مزایای دیگری هم دارند. در این باغچه‌ها، به مقدار کافی آب به گیاهان می‌رسد و گیاهان سریع‌تر رشد می‌کنند و اب کمتری هم هدر می‌رود. از انجایی که هیچ خاکی در این باغچه‌ها وجود ندارد، حشرات و آفاتی هم دور آن جمع نمی‌شوند. حتی در آپارتمان‌های کم نور، از آنجایی که این باغچه‌ها به نور نیاز ندارند، پرورش گیاهان به خوبی صورت می‌گیرد.

استفاده از سبزیجات کوچک، دلایل خوبی دارد. آن‌ها تا 40 برابر بیشتر از سبزیجات معمولی دارای مواد مغذی هستند. این گیاهان چاشنی‌های خوبی هستند و از آن‌ها در سالادها و اسموتی‌ها هم استفاده می‌شود. علاوه بر این گیاهان کوچک، در EcoQube Frame می‌توان بسیاری از انواع دیگر سبزیجات، مانند سبزیجات مورد استفاده در غذاها و حتی گیاهان تزئینی را پرورش داد. هم اکنون می‌توانید باغچه‌های کوچک EcoQube Frame را با قیمت 45 دلار (معادل 170 هزار تومان) پیش خرید کنید. پس از عرضه، قیمت آن در فروشگاه‌ها به 69 دلار (معادل 260 هزار تومان) خواهد رسد.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر