;
coinex

گوشی های جدید نوکیا همزمان در 120 بازار جهانی توسط HMD Global منتشر می‌شوند

گوشی های جدید نوکیا

نوکیا پس از مدت‌ها با چند مدل جدید به عرصه گوشی‌های هوشمند بازگشت. حال داریم به زمان عرضه گوشی های جدید نوکیا نزدیک می‌شویم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

حدود یک ماه پیش، در کنگره جهانی موبایل 2017، کمپانی HMD Global جزئیات احتمالی درباره زمان انتشار محصولات جدید خود، یعنی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را عرضه کرد. اخبار منتشر شده در چند روز گذشته حاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد تا در یک فرصت مناسب، گوشی‌های هوشمند جدید خود را به صورت همزمان در 120 بازار مختلف عرضه کند. با این حال، این طرح بلند پروازانه کمپانی HMD ممکن است در نقاط مختلف جهان، دارای تاریخ‌های مختلف و با کمی تفاوت همراه باشد، اما به هرحال این تاریخ‌ها خارج از بازه زمانی ماه آوریل تا ماه ژوئن (12 فروردین تا 11 خرداد) نخواهد بود. به هر حال، تا این جا درباره تنها چیزی که می‌توان مطمئن بود، این است که این گوشی های جدید نوکیا تا قبل از سه ماهه دوم سال میلادی جاری منتشر نخواهند شد. چند روز پیش، وب سایت Clove UK، با انتشار اطلاعاتی تأیید کرد که گوشی‌های هوشمند نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 تا قبل از ماه ژوئن در دسترس عموم قرار نخواهند گرفت، اما این احتمال وجود دارد که این گوشی‌ها در ماه می منتشر و روانه بازارهای جهانی شوند.

با توجه به این که گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 3310 در کنگره جهانی موبایل 2017 حضور داشتند، اطلاعاتی از جزئیات این گوشی و مشخصاتی که انتظار می‌رود در این گوشی‌های هوشمند شاهد آن باشیم، در اختیار داریم. همچنین انتشار این گوشی‌ها در بازارهای ایالات متحده آمریکا نیز قطعی شده است. به نظر می‌رسد گوشی های جدید نوکیا قرار است طرفداران و علاقه مندان قدیمی این نام تجاری و کاربران اندروید را به شدت تحت تأثیر قرار دهند. بر طبق گفته‌ها، قیمت این گوشی‌ها نیز متوسط و معقول خواهد بود، در واقع با گوشی‌های گران قیمتی روبرو نخواهیم شد، نوکیا 6 که تا کنون فقط در کشور چین در دسترس خواهد بود 229 یورو، نوکیا 3 و نوکیا 5 نیز کمتر از 200 یورو قیمت خواهند داشت.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر