;
coinex

انتشار مشخصات و تصاویری از گلکسی اس 8 در بنچمارک آنتوتو


مشخصات سخت افزاری موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به همراه تصویری از مقایسه گلکسی اس 8 پلاس با اس 7 اج در سایت بنچمارک آنتوتو منتشر شده است
مشخصات سخت افزاری موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به همراه تصویری از مقایسه اندازه گلکسی اس 8 پلاس با گوشی گلکسی اس 7 اج در سایت بنچمارک معتبر آنتوتو منتشر شده است و  حکم تاییدی بر واقعی بودن اطلاعات منتشر شده قبلی توسط خبرگزاری‌های مختلف است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به مشخصات سخت افزاری منتسب به گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نگاهی داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید پرچمداران جدید سری کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فردا یعنی نهم فروردین ماه به صورت رسمی در شهر نیویورک معرفی خواهند شد اما چندین روز است که شاهد موج عظیمی از اطلاعات، تصاویر و ویدیوها منتسب به خانواده گلکسی S8 هستیم که یکی از جدیدترین آن‌ها مربوط به مشاهده گلکسی اس  8 و گلکسی اس 8 پلاس در سایت بنچمارک معتبر آنتوتو به همراه تصویری از مقایسه اندازه گلکسی اس 8 پلاس با گلکسی اس 7 اج است.

از جمله مشخصات سخت افزاری فاش شده منتسب به گوشی گلکسی S8 باید به پردازنده اگزینوس 8895 و پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع سوپرآمولد با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل همراه با صفحه اج، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری NFC، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده بنچمارک آنتوتو، گوشی گلکسی اس S8 پلاس به  پردازنده اگزینوس 8895 و پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 6.2اینچی از نوع سوپرآمولد با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل همراه با صفحه اج، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری NFC، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا  مجهز شده است.

یکی از نکات مهم در رابطه با تصاویر منتشر شده در بنچمارک آنتوتو این است است که گلکسی  S8 و گلکسی S8 پلاس طی تصاویر منتشر شده، دارای وضوح‌های تصویر مختلفی است که نشان از قابلیت تغییر میزان وضوح صفحه نمایش همچون اچ دی، فول اچ دی و کواد اچ دی همچون گلکسی اس 7 همراه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا دارد.

گفتنی است که مدل‌های SM-G955F و G955U به ترتیب به نسخه بین‌المللی و نسخه آنلاک گلکسی اس 8 پلاس اشاره می‌کنند که در کشور ایران نیز  به صورت قطعی شاهد گلکسی اس 8 با شماره مدل SM_G955U خواهیم بود.

یکی از مهمترین تصاویری که تا به امروز در رابطه با گلکسی اس 8 پلاس شاهد آن بودیم، تصویر بالا است که در وبلاگ آنتوتو منتشر شده است. این تصویر نشان دهنده مقایسه اندازه گوشی گلکسی اس 8 پلاس، پرچمدار سال 2017 شرکت سامسونگ در برابر پرچمدار سال 2016 سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 اج است.

مشخصات سخت افزاری موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به همراه تصویری از مقایسه گلکسی اس 8 پلاس با اس 7 اج در سایت بنچمارک آنتوتو منتشر شده است

طبق تصویر بالا گوشی گلکسی اس 8 پلاس نسبت به گلکسی اس 7 اج دارای صفحه‌ نمایشی با اندازه قدی بیشتر اما باریک‌تر با حاشیه صفحه نمایش پایین تر است که به این سبب می‌توان گفت نسبت ابعاد 18:5:9 که توسط افشا کنندگان ادعا شده است، صحت داشته باشد. همچنین باید گفت که با تغییرات انجام شده در صفحه نمایش شاهد کاهش حاشیه بالایی و پایینی پنل جلویی گلکسی اس 8 و گلکسی اس8 پلاس  با انتقال حسگر اثر انگشت از پنل جلویی به پنل پشتی و در کنار دوربین، انتقال لوگوی سامسونگ به پشت موبایل و استفاده از سنسورهای کوچک در بالای پنل هستیم.

لازم به ذکر است که تغییرات صورت گرفته مخصوصا در گوشی گلکسی اس 8 پلاس به دلیل داشتن صفحه نمایش 6.2 اینچی احتمالا در دست گرفتن گوشی را ساده‌تر از قلا می‌کند اما استفاده از حسگر اثر انگشت و پایین‌ کشیدین پنجره نوتیفیکیشن‌ها از گلکسی اس 7 اج سخت‌تر خواهد شد که مسئله چندان خوبی نیست.

مهمترین نکته این است که شرکت سامسونگ مثل همیشه در محافظت از اطلاعات به منظور لو نرفتن اطلاعات و تصاویر گوشی‌های هوشمند خود مخصوصا گوشی‌های پرچمدار سری کهکشانی همچون گلکسی S8 بسیار ضعیف عمل کرده است تا جایی که شاید به دلیل لو رفتن تمامی اطلاعات و تصاویر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، دیگر شوقی برای رونمایی از این تلفن‌های هوشمند جدید به عنوان پرچمداران سال 2017 میلادی این کمپانی برای بسیاری از افراد وجود نداشته باشد.

در هر صورت اگر شما نیز عاشق سامسونگ و گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هستید، می‌توانید فردا یعنی نهم فروردین ماه 96 از طریق کانال رسمی یوتیوب شرکت سامسونگ، نرم افزار اندروید و ای او اس Unpacked 2017 و سایت Unpacked 2017 به صورت زنده مراسم رونمایی از نسل جدید خانواده سامسونگ گلکسی S8 را تماشا کنید.

نظر شما در رابطه با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر