;
coinex

سرفیس بوک 2 در رویداد سخت افزاری بعدی مایکروسافت رونمایی نمی‌شود

سرفیس بوک 2

اگر به یاد داشته باشید، چندی پیش گزارشاتی منتشر شد که به برنامه ریزی مایکروسافت برای رویداد سخت افزاری فصل بهار اشاره می‌کرد. اکنون گزارشات جدید اعلام می‌کند که در این رویداد سخت افزاری مایکروسافت خبری از رونمایی سرفیس بوک 2 نیست. طرفداران نسل اول سرفیس بوک انتظار داشتند که شرکت مایکروسافت در رویداد بعدی سخت افزاری خود از نسل جدید سرفیس بوک رونمایی می‌کند؛ اما واقعیت این است که در طی هفته‌های آینده خبری از این محصول نیست. در ادامه با تکرا همراه باشید.

Mary Jo Foley در رسانه ZDNet اعلام کرده که شرکت مایکروسافت قرار است به زودی رویداد سخت افزاری بهاری خود را برگزار کند، این بدان معنی است که رویداد نام برده شده به زودی برگزار خواهد شد. با این حال قرار نیست که سرفیس بوک 2 به عنوان محصول جدید غول تکنولوژی در این رویداد رخی نشان دهد.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که نسل جدید سرفیس بوک‌ها در اصل یک نوت بوک تاشو بوده که فاقد صفحه نمایش جداشدنی است. در اصل انتظار می‌رفت که این محصول در اواخر ماه آوریل به صورت رسمی معرفی شود؛ اما باتوجه به گزارشات جدید، نسل جدید سرفیس بوک هنوز آماده خودنمایی نشده و قرار نیست در رویداد آینده نشان داده شود.

اولین سرفیس بوک در اکتبر سال 2015 میلادی رونمایی شد و مایکروسافت در سال گذشته نسخه پایه آن را با عملکرد جدید در دسترس کاربران قرار داد. لازم به ذکر است که شرکت مایکروسافت هنوز رویداد سخت افزاری فصل بهار را به صورت رسمی اعلام نکرده و هنوز هیچ جزئیاتی از آن مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود که در طول روزهای آینده خبرهای بیشتری در این باره منتشر شود و در نهایت در طی هفته‌های آینده، این رویداد برگزار شود. همچنین شاید به زودی خبرهای جدیدی از سرفیس بوک 2 منتشر شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر