;
coinex

ال جی یک ویدیو تبلیغاتی از ویژگی‌های ال جی جی 6 را منتشر کرد

ال جی جی 6

کمپانی ال جی، یک ویدیو تبلیغاتی از ویژگی‌های رابط کاربری UX 6.0 جدیدترین محصول خود به نام ال جی جی 6 منتشر کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ال جی در یک ویدیو که مستقیما از سوی همین کمپانی منتشر شد چند ویژگی رابط کاربری UX 6.0 ال جی جی 6 (LG G6) را معرفی کرد. برای مثال، با نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه 18:9 و پشتیبانی ویژگی مالتی ویندوز یا چند پنجره‌ای، دو برنامه مجاور هم به صورت مربع‌های کامل نشان داده می‌شوند. این نسبت ابعاد جدید، صفحه را به صورت دو جعبه که بر روی هم قرار گرفته‌اند، نشان می‌دهد. به گفته ال جی، حاصل مربع به علاوه مربع یک صفحه بلندتر، پهن‌تر و بازتر است که کل نمایشگر را در بر می‌گیرد. ال جی نام فول ویژن را برای این ویژگی انتخاب کرده است.

دوربین ال جی جی 6 شامل ویژگی گرید شات (Grid Shot) است که باعث ترکیب چهار ویدیو یا تصویر در یک قاب می‌شود. ویژگی Match Shot، دو تصویر یا ویدیو را در یک عکس ترکیب می‌کند. همچنین با ویژگی پانورامای 360 درجه، می‌توان هنگام عکاسی طیف وسیعی از مناظر را پوشش داد. در آخر، ویژگی فود مود (Food Mood) هم مناسب افرادی است که علاقه به گرفتن عکس غذا و به اشتراک گذاشتن آن را دارند که به گفته ال جی عکس غذاها با رنگ‌های خیره کننده گرفته می‌شود.

ویژگی‌های دیگری که در این ویدیو توضیح داده شده، موبایل سوییچ (Mobile Switch) است که به شما این توانایی را می‌دهد که به صورت وایرلس یا بی‌سیم از دستگاهی دیگر اطلاعات را دریافت یا ارسال کنید. همچنین اسمارت داکتر (Smart Doctor) سخت افزار شما را آزمایش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که همه چیز طبق برنامه ریزی پیش می‌رود.

اگرچه هنوز تا زمان عرضه گوشی ال جی جی 6 کمی فاصله داریم، اما کاربران زیادی در سراسر جهان، مخصوصا در ایالات متحده آمریکا این گوشی را پیش خرید کرده‌اند. گوشی LG G6 در 30 مارس (10 فروردین) توسط ورایزون در ایالات متحده آمریکا منتشر خواهد شد، سپس در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین)، شاهد عرضه این گوشی توسط سایر اپراتورهای آمریکایی خواهیم بود.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر