;
coinex

سیری در iOS 11 قابلیت یادگیری رفتار کاربران را خواهد داشت

سیری

همانطور که می‌دانید شرکت اپل قرار است در ماه ژوئن میلادی که تقریبا با اواخر بهار و اوایل تابستان برابر است، رویداد WWDC 2017 را برگزار کند. انتظار می‌رود که اپل در طی این رویداد سیستم عامل iOS 11 را معرفی کند. احتمالا این سیستم عامل در کنار آیفون جدید برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. این سیستم عامل قرار است دارای تغییرات بسیاری باشد که شامل ویژگی‌های جدید هم خواهد بود و همچنین قرار است که تغییرات عمده بسیاری در سیری داده شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده، دستیار هوشمند سیری قرار است در iOS 11 قابلیت یادگیری رفتار کاربران را داشته باشد. این بدان معنی است که استفاده شما از این دستیار به آن شکلی است که می‌خواهید، سیری قادر به انطباق رفتار کاربران است و شاید حتی برخی از نیازهای کاربران و همچنین رفتارهای آن‌ها را پیش بینی کند. در ادامه گزارش اعلام شده که اپل به زودی سیری را با iMessage و iCloud همگام سازی می‌کند.

حال هنوز مشخص نیست که این شایعه منتشر شده حقیقی است یا خیر؛ اما رسانه 9to5Mac اشاره می‌کند که اپل در گذشته برای ویژگی‌های مشابه عمل ثبت اختراع را انجام داده است. فراموش نکنید که شرکت‌هایی مانند آمازون و گوگل از لحاظ هوش مصنوعی از اپل پیشی گرفته‌اند و اپل در حال تلاش است تا سیستم هوش مصنوعی خود را با بهترین شکل ممکن ارتقا دهد. به علاوه شرکت سامسونگ هم به تازگی دستیار هوشمند بیکسبی را معرفی کرده و قرار است این دستیار هوشمند را در آخرین پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 8 ارائه دهد.

به هر حال هنوز جزئیات برنامه اپل برای اعمال تغییرات روی دستیار هوشمند سیری مشخص نیست و هنوز این شرکت خبرهای رسمی را در این باره منتشر نکرده است. رویداد WWDC 2017 قرار است که همه چیز را مشخص کند. احتمالا در طول این مدت خبرهای بیشتری هم درباره سیری منتشر خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر