;
coinex

مقایسه دوربین سلفی Galaxy S8 با آیفون 7، ال جی جی 6 و گلکسی اس 7

s8 off

سرانجام از گوشی‌های Galaxy S8 و S8 Plus رونمایی شد که در حال حاضر به داغ‌ترین سوژه رسانه‌های تکنولوژی تبدیل شده است . در همین حال، دوربین سلفی این گوشی مورد توجه برخی کاربران قرار گرفت. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به عملکرد دوربین سلفی Galaxy S8 داشته باشیم.

به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ، با استفاده از یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در گوشی‌های جدید خود، یعنی Galaxy S8 و Plus، قصد داشته تا همان فرمولی که در Galaxy S7 و S7 Edge استفاده کرده بود را به کار گرفته باشد، البته با این تفاوت که در S7 و S7 Edge دوربین جلو 5 مگاپیکسل بیشتر نبود. در پرچمدار جدید سامسونگ، قابلیت فوکوس خودکار نیز به دوربین جلو اضافه شده است، چیزی که تا کنون در سامسونگ بی سابقه بود.

با این حال، طبق مشخصاتی که شاهد آن هستیم، به نظر می‌رسد که Galaxy S8 عکس‌های سلفی شما را زیباتر و بهتر از قبل خواهد کرد و باعث افزایش لایک شما در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام خواهد شد.

حال واقعاً این مشخصات باعث بهبود زیاد عکسبرداری خواهد شد؟ آیا می‌توان تأثیر این بهبود و پیشرفت را به وضوح در سلفی‌ها دید؟

ظاهراً برخی کاربران برای مدت کوتاهی قادر به بررسی و استفاده از گوشی Galaxy S8 بوده‌اند و در این مدت توانسته‌اند دوربین جلو این گوشی را به صورت کامل بررسی و نتایج آن را ثبت کنند. خوشبختانه می‌توانیم عکس‌های سلفی گرفته شده توسط گوشی Galaxy S8 را ببینیم و آن را در کنار نتایج سایر گوشی‌ها قرار دهیم و آن هارا باهم مقایسه کنیم. بدون معطلی بیشتر، به عکس‌های سلفی گرفته شده توسط پرچمدار جدید سامسونگ توجه کنید:

همانطور که در عکس‌های بالا می‌بینید، دوربین سلفی Galaxy S8 سامسونگ در شناسایی صورت کاربر فوق العاده عمل کرده و به زیبایی این عکس هارا ثبت کرده است. در واقع این همان قسمت مهم در عکسبرداری های سلفی به شمار می‌رود. دوربین این گوشی به خوبی با نور زیاد پس زمینه کنار آمده، دوربین‌های Galaxy S8 و S8 Plus به شدت تلاش می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن صورت شمارا شناسایی کرده و نمایش دهند، نکته جالب‌تر این است که در اکثر اوقات نیز در این زمینه موفق هستند. چیزی که در هنگام سلفی گرفتن به صورت دسته جمعی باید به یاد داشته باشید این است که سیستم فوکوس خودکار، نزدیک‌ترین چهره به دوربین را در اولویت قرار می‌دهد و بیشتر تمرکز خودرا برروی آن خواهد گذاشت.

با همه این‌ها، دوربین جلو Galaxy S8 و S8 Plus در برابر سایر دستگاه‌های قابل توجه مانند آیفون 7، گلکسی اس 7 و ال جی جی 6 چه حرفی برای گفتن خواهد داشت؟ برای بررسی این موضوع می‌توانید عکس زیر را مشاهده کنید. نظر شما درباره دوربین سلفی Galaxy S8 چیست؟

Galaxy S8

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر