;
coinex

گلکسی اس 8 دارای 646 اموجی جدید خواهد بود

گلکسی اس 8 دارای 646 اموجی جدید خواهد بود تا متن‌های شما کامل شود
یک دستیار مجازی با قدرت هوش مصنوعی، صفحه نمایش خمیده و دوربین قوی، تنها ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 نیست. در این گوشی هوشمند شاهد چند صد اموجی جدید نیز خواهیم بود.

این 646 اموجی جدید برای جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل، اندروید 7.0 در نظر گرفته شده‌اند. سال پیش، این غول موتورهای جستجو، اعلام کرد که از Emoji 4.0 در اندروید نوقا پشتیبانی می‌کند، اما گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اولین گوشی‌هایی هستند که بطور پیشرض آن‌ها را در خود دارند.

در این اموجی‌های جدید، معادل مونث تمام اموجی‌های مذکر، اضافه شده و رنگ آن‌ها را هم می‌توانید در اپلیکیشن صفحه کلید انتخاب کنید.

امجی های انحصاری سامسونگ

شخصیت‌های جدیدی هم اضافه خواهند شد. زرافه، کلم بروکلی، چاپستیک (چوب‌های غذاخوری که در آسیای شرقی رایج است و مورد استفاده قرار می‌گیرد) و همینطور دانشمند، قاضی، خلبان، معلم، متخصص لپ‌تاپ و شخصیت گوش خرگوشی، برخی از این شخصیت‌های جدید هستند؛ البته در اموجی های انحصاری گلکسی اس 8، شکلک‌های گروهی از مردم با لپ‌تاپ‌های سامسونگ (تصویر بالا) هم وجود خواهد داشت.

این اموجی‌ها نتیجه‌ برنامه‌های انجام شده در سال 2016 است. در سال پیش، Unicode Consortium، سازمانی که حروف، اعداد و نمادها را برای رمزگذاری استاندارد یونی‌کدها تائید می‌کند، لیستی از 51 کاندید برای نسخه 10 یونی‌کد منتشر کرد. فرد در حال استفراغ، بشقاب پرنده، زن با حجاب و یک مرد ریش دار هم از برخی کاراکترهای این لیست بودند.

اموجی های جدید

Nicole Bleuel، برنده مسابقه اموجی‌ها می‌گوید:

بیش از 90 درصد جامعه مجازی جهان از اموجی‌ها در متن‌هایشان استفاده می‌کنند؛ اما در حالی که اموجی‌های فراوانی موجود است، شخصیت‌های مونث کمتری وجود دارند. امیدواریم این به‌روزرسانی باعث این شود که اموجی‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرند و نماینده میلیون‌ها مردمی باشد که از آنها استفاده می‌کنند

اموجی‌هایی که در روز عرضه گلکسی اس 8 شامل آن نمی‌شوند، در آپدیتی دیگر اضافه خواهند شد.

یکی از اموجی‌هایی که به گلکسی اس 8 نخواهد آمد، اموجی تفنگ است که مایکروسافت و اپل در سال پیش به آن رای داده بودند. این اموجی قرار بود همراه با آیکون‌های ورزشی مانند هندبال، واتر پولو و ژیمناستیک، همزمان با المپیک ریو، عرضه شود؛ اما گروه‌هایی از مردم آن را مخرب دانسته و اظهار داشتند که با این کار، تصویر تفنگ در اذهان عمومی بیشتر شکل گرفته و این امر عواقب بدی را در پی خواهد داشت.

این اولین باری نبود که اعضای یونی‌کد، حضور یک اموجی را لغو کردند. از این رو اپل اموجی چاقو و تفنگ را از کیبورد مک او اس حذف کرد.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر