;
coinex

نگاهی به داک Samsung DeX؛ رابط دنیای گلکسی S8 و دسکتاپ

شرکت سامسونگ از داک داک Samsung DeX به عنوان یک رابط بین گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با یک سیستم دسکتاپ رونمایی کرده است.
شرکت سامسونگ برای گوشی‌های نسل جدید سری کهکشانی یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس یک داک کاربردی با عنوان Samsung DeX درنظر گرفته است که می‌‌تواند با استفاده از یک دستگاه گلکسی S8 و اتصال به یک مانیتو برای شما یک سیستم دسکتاپ ایجاد کند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با داک Samsung DeX بیشتر آشنا شوید.

همانطور که قبلا در اخبار و شایعاتی گفتیم، شرکت سامسونگ برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به عنوان پرچمداران خود یکسری از لوازم جانبی حرفه‌ای و درعین حال کاربردی را در نظر گرفته است. یکی از لوازم جانبی بسیار جذاب و کاربردی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس که در میان کاربران حرفه‌ای طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، داک Samsung DeX به عنوان یک داک Desktop Experience برای تجربه فضای دسکتاپ با استفاده از موبایل هوشمند است.

داک کاربردی سامسونگ با نام Samsung DeX به سادگی پیاده سازی و قابل استفاده است به این گونه که شما گوشی خود را در داخل قسمت شیب دار داک به عنوان محل استند موبایل قرار می‌دهید و موس، کیبورد و مانیتور و غیره را به داک متصل می‌کنید و پس از آن به راحتی می‌توانید از تجربه گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس به عنوان یک سیستم دسکتاپ با پردازش متوسط و مناسب برای امور روزانه و اداری لذت ببرید.

شرکت سامسونگ از داک داک Samsung DeX به عنوان یک رابط بین گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با یک سیستم دسکتاپ رونمایی کرده است.

داک Samsung DeX دارای دو درگاه USB-A، یک درگاه اترنت به منظور اتصال به اینترنت، یک درگاه USB-C برای شارژ گوشی، یک درگاه HDMI به عنوان خروجی ویدیویی برای مانیتور و همچنین یک پایه نگهدارنده مجهز به فن خنک کننده برای خنک سازی موبایل و جلوگیری از خرابی باتری هنگام اجرای ویدئوهای با وضوح 4K تا نرخ 30 فریم به دلیل پردازش بالا است.

جالب است که سامسونگ به جای استفاده از درگاه‌های نسل جدید و پرسرعت USB نسخه 3 یا 3.1 در این داک از درگاه‌های نسخه 2 استفاده است. این در حالیست که شما با درگاه USB نوع C می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید و با استفاده از درگاه اترنت تا سرعت 100 مگابایت در ثانیه به شبکه جهانی اینترنت متصل شوید و اطلاعات انتقال دهید.

شرکت سامسونگ از داک داک Samsung DeX به عنوان یک رابط بین گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با یک سیستم دسکتاپ رونمایی کرده است.

در مورد بخش نرم افزاری داک Samsung DeX  باید گفت که سامسونگ دوباره سنگ تمام گذاشته است تا شما تجربه کاری بهتری از استفاده این داک داشته باشید. داک Samsung DeX به یک رابط کاربری سفارشی با حالت دسکتاپی به جای یک رابط کاربری اندرویدی مجهز شده است که با استفاده از آن می‌توانید چندین اپلیکیشن مختلف را در پنجره‌هایی قابل تغییر در اختیار داشته باشید. همچنین نرم افزار داک سامسونگ دکس برای مانیتورهای رایج بازار یعنی مانیتورهای فول اچ دی بهینه سازی شده‌ است اما این داک با دیگر مانیتورها با رزولوشن‌های مختلف نیز قابل استفاده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های داک Samsung DeX، همکاری سامسونگ و شرکت نرم افزاری ادوبی برای تولید نرم افزار Adobe Lightroom برای بخش نرم افزاری داک سامسونگ دکس است تا بتوانید با یک جفت موس و کیبورد، تصاویر خود را که در حالت RAW ثبت کرده‌اید از نظر روشنایی تغییر و بهیود دهید که قطعا بسیار مورد علاقه عکاسان حرفه‌ای خواهد بود.

شرکت سامسونگ از داک داک Samsung DeX به عنوان یک رابط بین گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با یک سیستم دسکتاپ رونمایی کرده است.

از دیگر ویژگی‌های داک سامسونگ دکس باید به قابلیت استفاده از پکیج کامل مایکروسافت آفیس و پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی در حالت استفاده از داک اشاره داشت که می‌تواند استفاده از آن را برای کارمندان لذت بخش‌تر کند.

در مورد قیمت داک سامسونگ دکس از سری لوازم جانبی اصلی خانواده گلکسی S8 باید گفت که فعلا سامسونگ قیمتی را اعلام نکرده است اما طبق اطلاعات قبلی، این داک برای گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با قیمت 149.99 یورو در رنگ مشکی عرضه خواهد شد و باید دید آیا دوست داران و افراد حرفه‌ای حاضر به هزینه‌ای در حدود 160 دلار برای در اختیار داشتن یک سیستم دسکتاپ نچندان قدرتمند و موقت خواهند پرداخت یا این داک یک گجت اضافه در بازار تلقی خواهد شد.

نظر شما در رابطه با داک Samsung DeX چیست؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر