;
coinex

نگاهی به نسل جدید هدست Gear VR و دوربین Gear 360 از سامسونگ

شرکت سامسونگ اقدام به معرفی نسل جدید هدست Gear VR و دوربین Gear 360 به عنوان محصولات قدرتمند در حوزه تهیه و پخش محتوای 360 درجه و واقعیت مجازی کرده است.
شرکت سامسونگ شب گذشته در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در شهر نیویورک اقدام به نسل جدید هدست Gear VR و دوربین  Gear 360 به عنوان محصولات قدرتمند در حوزه تهیه، تولید و پخش محتوای 360 درجه و واقعیت مجازی کرد که قرار است در کنار گلکسی S8 به فروش برسند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به نسل جدید هدست Gear VR و دوربین  Gear 360 نگاهی جامع داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید شرکت کره‌ای سامسونگ همواره در کنار پرچمداران خود مخصوصا نسل‌های جدید خانواده کهکشانی به عنوان پرچمدارانی محبوب و پرفروش اقدام به معرفی چندین گجت جدید و بهینه سازی شده برای آن‌ها می‌کند. کمپانی سامسونگ سال گذشته در کنار گلکسی S7 و گلکسی S7 اج اقدام به معرفی هدست واقعیت مجازی گیر وی آر یا همان هدست Gear VR در کنار دوربین گیر 360 کرد تا کاربران گلکسی اس 7 اقدام به تولید محتوای 360 درجه و آنها را تماشا کنند و از دنیای واقعیت مجازی و نشان دادن کامل محیط به سایر افراد بیشتر لذت ببرند.

سامسونگ شب گذشته در مراسم رونمایی از گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به سبب فروش بالا و محبوبیت اولین نسخه از هدست Gear VR و دوربین  Gear 360 اقدام به رونمایی از نسل جدید Gear VR و دوربین  Gear 360 برای نسل جدید خانواده کهکشانی خود یعنی گلکسی اس 8 کرده است تا پرچمدار سال 2017 میلادی این غول صنعت موبایل از هر جهت در برابر پرچمداران دیگر بازار برتر و پیشرو باشد. در ادامه به ترتیب به نسل جدید جدید هدست واقعیت مجازی  Gear VR و دوربین گیر 360 برای ثبت تصاویر و ویدئوهای 360 درجه، نگاهی داریم.

نسل جدید هدست Gear VR

شرکت سامسونگ اقدام به معرفی نسل جدید هدست Gear VR و دوربین Gear 360 به عنوان محصولات قدرتمند در حوزه تهیه و پخش محتوای 360 درجه و واقعیت مجازی کرده است.

نسل جدید هدست Gear VR از شرکت سامسونگ نسبت به نسل قبلی دچار تغییرات بسیار زیادی نشده است اما دچار بهینه سازی‌هایی اساسی برای گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شده است تا شما با استفاده از آم بهتر از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. از جمله تغییرات و بهبودها در نسل جدید هدست Gear VR باید به بهینه سازی بر اساس صفحه نمایش بزرگ  گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، هماهنگی بهتر با پردازنده گرافیکی قدرتمند و جدید پردازنده اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895، کنترلر بی‌سیم با دکمه‌های فیزیکی همچون کنترلر هدست Daydream از گوگل به منظور تعامل بیشتر با کاربر همراه با تاچ پد قابل کلیک، یک عدد دکمه فشاری و کلیدهای کمکی افزایش و کاهش میزان صدا، خانه و بازگشت و کنترلرهای لمسی در کنار هدست همچون نسل اولیه سامسونگ Gear VR اشاره داشت.

نسل جدید دوربین  Gear 360

شرکت سامسونگ اقدام به معرفی نسل جدید هدست Gear VR و دوربین Gear 360 به عنوان محصولات قدرتمند در حوزه تهیه و پخش محتوای 360 درجه و واقعیت مجازی کرده است.

یکی از گجت‌های بسیار جالب شرکت سامسونگ که در چند سال اخیر شاهد آن بودیم، دوربین گیر 360 است که توانسته تا تولید محتوای 360 درجه را بسیار ساده و لذت بخش کند اما در عین حال این گجت جالب نتوانست رکوردهایی را در زمینه فروش برای سامسونگ به ارمغان بیاورد اما سامسونگ با این حال نسل جدید دوربین Gear 360 را برای کاربران حرفه‌ای به عنوان یکی از لوازم جانبی گلکسی S8 معرفی کرده است.

نسل جدید دوربین  Gear 360 از سامسونگ نسبت به گذشته دچار تغییراتی اساسی شده است تا شما بتوانید بیشتر و به صورت حرفه‌ای از آن استفاده کنید. نسخه جدید دوربین سامسونگ گیر 360 می‌تواند برای شما ویدئوهای 360 درجه با کیفیت 4K و تصاویر پانورمای 75 درجه ثبت کند که نسبت به نسل قبلی با ثبت تصاویر 360 درجه با کیفیت کواد اچ دی یک جهش بزرگ محسوب می‌شود.

شرکت سامسونگ اقدام به معرفی نسل جدید هدست Gear VR و دوربین Gear 360 به عنوان محصولات قدرتمند در حوزه تهیه و پخش محتوای 360 درجه و واقعیت مجازی کرده است.

نسخه جدید دوربین سامسونگ گیر 360 دارای یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت بیشتر است تا شما دیگر نگران خالی شدن شارژ باتری نباشید و بتوانید بیشتر از ثبت ویدئو و تصاویر 360 درجه از مراسم‌ها و مکان‌های مورد علاقه خودتان لذت ببرید. همچنین نسخه جدید گیر 360 دیگر نیازی به پایه قبلی خود ندارد و بر روی یک پایه استوانه‌ای و خوش دست قرار می‌گیرد.

یکی از امکانات بسیار جالب نسل جدید دوربین  Gear 360، پخش زنده ویدئو با کیفیت 2K در یوتیوب است که باعث می‌شود تا شما لحظات نابی همچون کنسرت‌ها و مراسم‌های خانوادگی را به صورت 360 درجه و آنلاین با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید  و دیگر احساس نبود آنها را نداشته باشید.

جالب است بدانید شب گذشته و در هنگام معرفی نسل جدید دوربین Gear 360 از سامسونگ به حاضرین در مراسم رونمایی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در شهر نیویورک اعم از فروشندگان، خبرنگاران و برخی از هواداران سامسونگ یک دستگاه دوربین گیر 360 جدید هدیه داده شد.

گفتنی است که هنوز سامسونگ به صورت رسمی قیمت و زمان عرضه نسل جدید هدست Gear VR و دوربین  Gear 360 را اعلام نکرده است اما در مراسم رونمایی از گلکسی S8 گفته شد که بزودی این محصولات وارد بازار خواهند شد و ما انتظار داریم با عرضه گلکسی S8 شاهد این محصولات نیز در پشت ویترین فروشگاه‌ها باشیم. همچنین جالب است بدانید که در صورت پیش خرید یک گوشی گلکسی S8 و یا گلکسی S8 پلاس شما یک عدد نسل جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ را به صورت رایگان هدیه خواهید گرفت.

نظر شما در مورد نسل جدید هدست Gear VR و دوربین  Gear 360 چیست؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر