;
coinex

تصاویر Infinity بسیار زیبا، مخصوص گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ

تصاویر infinity

بالاخره در روز پیش، شرکت سامسونگ، از پرچم‌داران جدید خود، یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به صورت رسمی پرده برداری کرد. الان دیگر وقت آن رسیده تا شما را با کلکسیونی از والپیپر‌ها و تصاویر زمینه بسیار زیبا و البته نامحدود و مخصوص این دو دستگاه روبرو سازیم. این تصاویر Infinity (و یا نامحدود) به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا زمانی که شما یکی از این تصاویر را به عنوان تصویر زمینه دستگاه خود انتخاب کنید، جلوه‌ی فوق‌العاده زیبایی را به شما نشان خواهد داد.

اگر به هر دلیلی تا بحال اخبار مربوط به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به گوشتان نرسیده است، وقت آن رسیده تا با یکی از جذاب‌ترین و تازه‌ترین ویژگی‌هایی که در ساخت این دو دستگاه به کار برده شده است آشنایی بیشتری پیدا کنید. این بار، سامسونگ با خلاقیت جالب و فوق‌العاده‌ای که به خرج داده‌است، به جای استفاده از نسبت ابعاد 16:9 در طراحی نمایشگرهای خود، از نسبت ابعاد 18.5:9 استفاده کرده‌است که البته با این حال که همچنان این اندازه‌ها غیرمعمول اند، اما در عین حال جلوه بسیار زیبایی به این دستگاه داده‌اند. همچنین باید اشاره کرد که سامسونگ توانسته این کار را با کاهش دادن حاشیه‌های دور قاب به انجام برساند؛ به طوری که سه کلید اصلی دستگاه را در داخل اسکرین قرار داده، از حاشیه دورقاب در قسمت بالایی دستگاه مقداری کاهیده و همچنین همانطور که میدانید، این دستگاه دابل اج است و این امر، باعث شده تا بتوان تصاویر بی‌نهایت یا به اصطلاح تصاویر Infinity را برای این تلفن طراحی کرد.

گالری تصاویر گلکسی اس 8

مسلم است که با دیدن صفحه نمایش این دستگاه، ممکن است کمی جابخورید و متعجب شوید؛ چرا که این صفحه نمایش، مانند دیگر نمونه های قبلی خود طراحی نشده‌است. همانطور که گفته شد، با کم شدن حاشیه‌های دور قاب، شاهد نمایشگری کشیده‌تر برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهید بود و وضوح تصویر فوق‌العاده تحسین برانگیز +QHD با نسبت پیکسلی 1440 در 2960 که در این دو دستگاه با آن روبرو خواهید شد، بی شک نیازمند نسبت ابعادی بزرگتر از 16:9 خواهد داشت تا بتوانید عکس‌ها را در این نمایشگر، به صورت کامل ببینید و این نسبت ابعاد، 18.5:9 خواهد بود.

خوشبختانه برای کسانی که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در دست دارند، گالری زیبایی از تصاویری که مختص این دو دستگاه ایجاد شده‌اند و تمام صفحه هردوی این‌ها را می‌پوشانند قرار داده‌ایم و البته تصاویراین گالری، به عنوان تصاویر بی‌نهایت و مخصوص نسبت پیکسلی 1440 در 2960 طراحی شده‌اند و در هر دوی این دستگاه‌ها، شاهد تصاویر پیش‌زمینه فوق‌العاده‌ای خواهید بود.

برای رفتن به گالری و مشاهده تمامی این تصاویر در سایز بزرگ، روی این لینک کلیک کنید.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر