;
coinex

در پروژه اسکورپیو عملکرد تمام بازی‌های ایکس باکس وان بهبود خواهد یافت

در پروژه اسکورپیو عملکرد تمام بازی‌های ایکس باکس وان بهبود خواهد یافت

پروژه اسکورپیو که 17 فروردین از آن رونمایی شد، تمام بازی‌هایی که در ایکس باکس وان اجرا می شد را اجرا خواهد کرد که به این ترتیب، بازی‌های ایکس باکس 360 را هم شامل می‌شود. این خبر خوبی برای کاربران است؛ اما خبر بهتر از آن، این است که این بازی‌های قدیمی در ایکس باکس اسکورپیو بهتر اجرا خواهند شد.

بنا به گفته تیم سخت افزاری ایکس باکس، بازی‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360، با کیفیت بیشتر و سریع‌تر در اسکورپیو اجرا خواهند شد. البته ایکس باکس اسکورپیو همان ایکس باکس وان، با سخت افزاری قوی‌تر نیست، بلکه کاملا از نظر معماری سیستم متفاوت است. به نقل از وبسایت یورو گیمر:”مزیت اسکورپیو این است که بر خلاف حالت تقویت شده PS4، اجازه بهره بردن از تمام قدرت کنسول جدید برای اجرای بازی‌های قدیمی را خواهد داد.”

 بازی‌هایی که دارای مقیاس سنجی داینامیک رزولوشن هستند، با رزولوشن بالاتری اجرا می‌شوند، بافت‌های تصویر بهبود یافته اند، ثبت ویدیو 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه فراهم می‌شود و بازی‌ها سریع‌تر اجرا می‌شوند. این ویژگی‌ها هم برای بازی‌های فعلی و هم بازی‌هایی که در دست توسعه هستند، خواهد بود که اسکورپیو را تبدیل به یک سیستم ارتقا یافته از ایکس باکس وان بدل می‌کند.

Andrew Goossen از شرکت مایکروسافت گفته:

ما می‌خواهیم این اطمینان حاصل شود که بازی‌ها به اندازه ممکن سریع اجرا می‌شوند. او همچنین افزود؛ مواردی خواهد بود که ما باید برخی ویژگی‌ها را کاهش دهیم، تا مثلا سازگاری بازی‌ها حفظ شود. ویژگی‌ها برای تمام 360 عنوان ایکس باکس وان خواهد بود. ما فقط می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بازی‌ها در اسکورپیو به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند شد و ما هیجان زده‌ایم که این کنسول، بهترین وسیله برای اجرای تمام محتواهای ایکس باکس خواهد بود.

به نظر می‌رسد تغییرات و بهبودی‌های اسکورپیو، بسیار بیشتر از پلی استیشن 4 پرو نسبت به پلی استیشن 4 است.

.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر