;
coinex

سامسونگ تلفن گلکسی اس 8 پلاس را با رم 6 گیگابایتی در بازارهای بیشتری عرضه می‌کند

s8 oof

همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ به تازگی تلفن گلکسی اس 8 پلاس را معرفی کرده که دارای ویژگی‌های انحصاری جالبی است. اعلام شده بود که نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تنها در کره جنوبی عرضه می‌شود که باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران این گوشی هوشمند شد؛ اما اکنون خبرهای خوبی برای دوستداران سامسونگی منتشر شده است. سامسونگ ممکن است که این نسخه از تلفن گلکسی اس 8 پلاس را در بازارهای دیگری جدا از بارا کره جنوبی منتشر کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

یکی از رسانه‌های کره جنوبی به نام Yonhap گزارشی معتبر درباره سامسونگ منتشر کرده که باتوجه به آن، غول تکنولوژی قرار است که فروش نسخه نام برده شده را گسترش دهد و در کشورهای دیگری عرضه کند. همانطور که دیروز اعلام شد، تلفن گلکسی اس 8 پلاس با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتیبا قیمت 1000 دلار در بازار کره جنوبی وجود خواهد داشت، این قیمت تقریبا 150 دلار از نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی گران‌تر است.

نیاز به گفتن نیست، این گوشی هوشمند قیمت بالایی دارد و قیمت بالاتر برای نسخه 128 گیگابایتی تعجب آور نیست. بدون شک بسیاری از مشتریان با وجود رم و حافظه ذخیره سازی بیشتر خوشحال خواهند شد. انتظار می‌رود که سامسونگ فروش مدل 128 گیگابایتی را بعد از کره جنوبی در بازار ایلات متحده آمریکا آغاز کند.

به عنوان یادآوری گلکسی اس 8 پلاس دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی بوده و نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن وجود دارد و همچنین گلکسی اس 8 هم دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی است که تنها در نسخه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی موجود خواهد بود.

به هر حال سامسونگ پرچمدار تمام عیاری را ارائه داده است که علاوه بر سامسونگی‌ها توجه دیگر خریداران را به خود جلب کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه فروش خوبی را در بازار جهانی موبایل داشته باشد.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر