;
coinex

دستیار صوتی بیکسبی در سال 2017 از قابلیت‌ها و زبان‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد

دستیار صوتی بیکسبی

سامسونگ به همراه پرچمدار های جدید خود، یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس یک قابلیت جدید و شگفت انگیز به نام بیکسبی معرفی کرد. بیکسبی یک دستیار صوتی هوشمند است که برای اولین بار در گلکسی اس 8 قرار گرفته و در گوشی‌های آینده سامسونگ نیز وجود خواهد داشت، البته آنطور که از خبرها پیداست، باید منتظر ارتقا این دستیار صوتی باشیم. در ادامه با تکرا همراه باشید تا از آخرین اخبار مربوط به دستیار صوتی بیکسبی مطلع شوید.

دستیار هوشمند جدید سامسونگ، یعنی بیکسبی (Bixby) یکی از قابلیت‌های کلیدی گوشی‌های جدید گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و اس 8 پلاس (S8 Plus) به شمار می‌رود. در واقع کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت تا برای هر یک از پرچمداران جدید خود یک دکمه فیزیکی تعبیه کرده و آن را به دستیار صوتی بیکسبی اختصاص دهد تا کاربران بتوانند با نگه داشتن آن دکمه با بیکسبی صحبت کنند. زمانی که مشخص شد که این راهنمای مجازی تنها به دو زبان انگلیسی و کره‌ای صحبت می‌کند و به احتمال زیاد با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های مختلف همراه نخواهد بود، بسیاری از کاربران که منتظر این قابلیت بودند، ناامید شدند.

با این حال، چه زمانی قرار است بیکسبی از زبان‌ها و قابلیت‌های جدید بهره مند شود؟ تا کنون، کسی از این موضوع اطلاع نداشت، اما ظاهراً به تازگی صفحه پشتیبانی آلمانی سامسونگ پاسخ این سؤال را داده است. ظاهراً کاربران زیادی مشتاق بوده‌اند تا پاسخ این سؤال را دریابند، بنابراین بخش پرسش و پاسخ این سایت به روز شده و در آن گفته شده است که دستیار صوتی بیکسبی در سه ماهه چهارم سال 2017 میلادی به روزرسانی خواهد شد و قادر به صحبت در زبان آلمانی خواهد بود. همچنین، یک اسکرین شات نیز ضمیمه این پست شده بود که در آن تصویری از کلمه “سلام” در صفحه بیکسبی به زبان آلمانی نشان داده می‌شود.

دستیار صوتی بیکسبی

اگرچه اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار نگرفته است، اما ما بر این باوریم که سامسونگ قصد دارد تا یک به روزرسانی عمده‌ در پاییز آینده برای دستیار صوتی خود منتشر کند. همانطور که می دانید، بیسکبی ویژگی انحصاری اس 8 نیست و به احتمال بسیار زیاد در گلکسی نوت 8 (Note 8) نیز وجود خواهد داشت. احتمالاً گوشی جدید سری نوت، یعنی نوت 8 در اولین هفته سپتامبر در برلین معرفی خواهد شد، با این حال می‌توان گفت روز معرفی گلکسی نوت 8 می‌تواند بهترین زمان برای پرده برداری از یک به روزرسانی بزرگ نرم افزاری باشد.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر