;
coinex

اندروید 7.1 بر روی دستگاه‌های سامسونگ تحت آزمایش قرار می‌گیرد

اندروید 7.1

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که گوشی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ به اندروید 7.1 مجهز خواهند بود؛ اما آیا این اخبار صحت دارد؟ آیا تمامی پرچمداران 2017، اندروید 7.1 را دریافت خواهند کرد؟ جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

به گفته SamMobile آپدیت‌هایی که بر روی اپلیکیشن‌های برخی از دستگاه‌های سامسونگ فعال شده، خبر از این موضوع می‌دهد که به احتمال زیاد به زودی شاهد به روز رسانی تمامی دستگاه‌های سامسونگ به اندروید 7.1 نوقا خواهیم بود. شروع فعال سازی این آپدیت جدید با گلکسی اس 8 خواهد بود که به زودی روانه بازار می‌شود. این تصمیم کمپانی سامسونگ بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت؛ چرا که وجود اندروید 7.0 که نه ماه پیش منتشر شد یکی از بزرگ ترین مشکلاتی بود که گلکسی اس 8 در ابتدای رونمایی با آن رو به رو بود.

و اما خبر واقعی اینجاست! جدیدترین آپدیت‌هایی که بر روی اپلیکیشن سلامت سامسونگ (Samsung Health) و Samsung Game Tuner اعمال شده‌اند، به نظر می‌رسند که قدم به سمت اندروید 7.1 برداشته‌اند و نه نسخه اندروید 7.0 گوگل.

هیچ کدام از موبایل‌های دیگر سامسونگ، این نسخه از اندروید را پشتیبانی نمی‌کنند و اپلیکیشن Game Tuner هم تنها مختص تلفن‌های هوشمند سامسونگ است که در نهایت می‌توان به این نتیجه رسید که قرار است آپدیت اندروید 7.1 تنها برای موبایل‌های سامسونگ مورد آزمایش و بررسی قرار گیرد و نه دیگر کمپانی‌ها.

اما از طرف دیگر، تمامی چیزهایی که گفتیم به هیچ عنوان به این معنا نیست که در حال حاضر چیزی در حال آزمایش است. این اخبار تنها می‌توانند به این معنی باشند که تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن‌ها فعلا نمی‌خواهند هیچ تاییدیه رسمی یا توضیحی در مورد کارهایشان بدهند.

در مورد اپلیکیشن سلامت سامسونگ هم باید بگوییم که این اپلیکیشن همچنین برای دستگاه‌های غیر سامسونگ هم قابل دسترسی است و این می‌تواند به این دلیل باشد که سامسونگ بیشتر می‌خواهد سازگاری را به حداکثر برساند تا اینکه خطر اشکالات پیش بینی نشده بر روی آپدیت‌های جدیدتر اندروید را تجربه کند.

با این حال، تقریبا از این مسئله اطمینان داریم که آپدیت رسمی سامسونگ به اندروید 7.1 در نهایت وجود خواهد داشت. همچنین تا زمان انتشار اندروید O که بعد از اندروید 7.1 بزرگ ترین نسخه جهت سیستم عامل گوشی‌های هوشمند است، چندین ماه باقی مانده و بعید می‌دانیم که سامسونگ هم تاریخ انتشار این آپدیت جدید را تا آن زمان مشخص کند.

SamMobile تا جایی پیش می‌رود که در مورد زمان انتشار اندروید 7.1 هم نظریه پردازی می‌کند. به گفته SamMobile اندروید 7.1 هم‌زمان با انتشار رسمی گلکسی اس 8 منتشر خواهد شد؛ اما در حال حاضر پیشنهاد ما این است که بیش از حد امیدوار نباشید!

جهت دریافت اخبار آتی با ما همراه باشید.

.

منبع: Phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر