;
coinex

نسخه آزمایشی گوشی تاشوی گلکسی ایکس تا پایان امسال راه اندازی می شود

نسخه آزمایشی گوشی تاشوی گلکسی ایکس تا پایان امسال راه اندازی می شود

گوشی های تاشو تا سال 2019 به تولید انبوه نمی رسند؛ با اینحال کمپانی سامسونگ قصد دارد نمونه اولیه ای از گوشی تاشوی گلکسی ایکس را تا پایان سال 2017 رونمایی کند.

به گزارش یکی از رسانه های کره ای به نام The Investor، کمپانی سامسونگ، منابع لازم برای تولید 2000 تا 3000 نسخه آزمایشی از گوشی های تاشو را تهیه کرده است. این گوشی ها که بخشی از پروژه دره (Project Valley) هستند، در قالب گوشی های تاشوی گلکسی ایکس رونمایی خواهند شد.

به نقل از The Investor: “این نمونه ی اولیه که قابلیت باز شدن تا 180 درجه را دارد، از دو پنل اولد تشکیل شده که توسط یک لولا در قسمت میانی به یکدیگر متصل شده اند.”

شایان ذکر است که یک گوشی تاشوی واقعی، از نوعی که توسط مدیران Samsung Display معرفی کرده اند، تنها از یک پنل تاشو تشکیل شده است. این در حالیست که گزارش اخیر، از دو پنل مجزا و یک لولا خبر داده است و احتمالا از تکنولوژی آمولد بدون حاشیه که در گوشی گلکسی اس 8 به کار رفته، برخوردار خواهد شد. حاشیه های باریک در نواحی اطراف لولا می تواند در دیده نشدن فاصله ی میان دو پنل تاثیرگذار باشد.

منبع The Investor در این باره می گوید: “به نظر می رسد کمپانی سامسونگ، آزمایش ضد آب خود را روی این دستگاه مجهز به دو نمایشگر آزمایش می کند تا ایده های مختلف را درباره ی گوشی تاشوی آینده ی خود جمع آوری کند.”

هنوز مشخص نیست که نمونه های آزمایشی گوشی گلکسی ایکس به فروش می رسند یا خیر؛ با اینحال به نظر می رسد که در صورت عرضه شدن، همانند گوشی Galaxy Round، تنها به بازارهای کره محدود خواهد بود.

یک گوشی تاشوی واقعی، با یک نمایشگر آمولد، هدف نهایی این پروژه است؛ گوشی گلکسی ایکس با این مشخصات، با استانداردهای تعیین شده مطابقت ندارد، با اینحال یک فرصت استثنایی برای سامسونگ خواهد بود تا نتیجه ی تلاش های خود را عمومی کرده و قبل از راه اندازی و عرضه به بازارهای انبوه، بازخوردهای لازم را دریافت کند.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر